Black Red White – meble i akcesoria do domu
Koszyk
Ulubione

Aktualności

Konsumencki Lider Jakości 2014 dla Black Red White!

Black Red White – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz – został Laureatem ogólnopolskiego badania Konsumencki Lider Jakości 2014. Polska grupa meblarska uzyskała I miejsce w kategorii „Salony meblowe” oraz „Meble Kuchenne” uzyskując tym samym najwyższe odznaczenie - złote godło Konsumencki Lider Jakości 2014.
 
W kategorii "Meble kuchenne" za najlepsze produkty Konsumenci wybrali asortyment Black Red White. Meble zostały docenione za wysoką jakość wykonania, trwałość i efektowne wzornictwo oraz przystępną cenę. Firma Black Red White oferuje szeroki wybór mebli kuchennych: od kompaktowych zestawów Junona Line, przez modułowe rozwiązania Family Line, aż po eleganckie kuchnie wykonywane na wymiar Senso Kitchens.
 
Black Red White została również Liderem Jakości w kategorii "Salony meblowe". Respondenci wskazali estetyczny wygląd salonów, szeroką ofertę produktów do całego domu oraz profesjonalną obsługę – jako najważniejsze atuty sklepów działających pod szyldem Black Red White. Aktualnie Firma sprzedaje swoje produkty w 76 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki dostępny jest również w ponad 40 krajach świata.
 
„Serdecznie dziękujemy Klientom za uznanie. Zdobycie złotego godła jest dla nas szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ o przyznaniu wyróżnienia decydują Konsumenci. Jest to dla nas potwierdzenie, że nasza codzienna misja tworzenia wnętrz dających radość i polepszających jakość życia jest również ważna dla naszych Klientów. Cieszymy się, że cały czas utrzymujemy silną i stabilną pozycję na rynku oraz że wypracowaliśmy solidną markę, która oferuje kompleksową i zróżnicowaną ofertę wyposażenia wnętrz”  – komentuje Mariusz Serafin, Dyrektor ds. Marketingu i Aranżacji Wnętrz Black Red White S.A.
 
Projekt Konsumencki Lider Jakości co roku organizuje redakcja Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Celem ogólnopolskiego badania jest wskazanie przez konsumentów najlepszych pod względem jakości marek i firm działających na polskim rynku. Każdorazowo badanie jest przeprowadzane na reprezentatywnej grupie Polaków. W tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 9499 osób, w tym w badaniach terenowych uczestniczyło 2000 respondentów. W 2014 r. wykorzystano dwie metody badawcze: badania kwestionariuszowe oraz prowadzone za pośrednictwem kanału online. Za prawidłową realizację projektu pod względem merytorycznym odpowiada Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.