Strona wykorzystuje pliki cookie. Więcej Informacji o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce znajduje się w polityce plików cookies. Przejdź.

  1. BRW
  2. FAQ
  3. Reklamacje i zwroty

FAQ

Reklamacje i zwroty

Jak zwrócić meble?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Proces zwrotu dokonuje się do salonu sprzedaży, który realizował zamówienie.

Jak zgłosić reklamację?

Dokonałeś zakupu online? Wypełnij formularz reklamacyjny na stronie Zwroty i zgłoszenia online. Zamówienie, które zrealizowałeś w jednym z naszych salonów możesz zareklamować w danym punkcie sprzedaży.

Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacyjnego?

Zgłaszając reklamację otrzymujesz numer referencyjny, który pozwala na sprawdzenie statusu reklamacji na stronie http://reklamacje.brw.com.pl/status/.

Nie znalazłeś odpowiedzi na zadane pytanie?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta

Czynne w godzinach:

pn. - pt.: 08:00 - 20:00

sob. i ndz.handlowe: 10:00 - 18:00

tel. +48 84 685 02 02

e-mail: bok@brwsa.com.pl

Potrzebujesz pomocy?

Newsletter
Otrzymuj informacje o najnowszych
produktach, promocjach i katalogach
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Więcej znajdzie Pan/Pani w Polityce prywatności.