Strona wykorzystuje pliki cookie. Więcej Informacji o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce znajduje się w polityce plików cookies. Przejdź.

  1. BRW
  2. FAQ
  3. Sieć sprzedaży

FAQ

Sieć sprzedaży

Brak możliwości kontaktu z salonem.

Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie https://www.brw.pl/siec-sprzedazy, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów. Zachęcamy także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

Dane kontaktowe do salonów.

Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie https://www.brw.pl/siec-sprzedazy, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów.

Możliwość realizacji kart podarunkowych w danym punkcie.

Tyko w salonach MBRW. Listę salonów obsługujących tę formę zapłaty oraz regulamin karty upominkowej BRW znajdziesz pod adresem: https://www.brw.pl/aktualnosci-i-multimedia/aktualnosci/art,83,pomysl-na-idealny-prezent-karty-upominkowe-black-red-white-juz-w-sprzedazy.html.

Możliwość zamówienia mebli w jednym salonie, a odbiór w innym.

Na obecną chwilę nie ma takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w którym dokonałeś ich zamówienia.

Możliwość zmiany terminu odbioru mebli (wydłużenie go z powodu np. remontu).

W kwestiach dopasowania terminu dostawy prosimy o kontakt z salonem sprzedaży. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Sieć sprzedaży.

Czy sklepy realizują usługę transportu i montażu mebli?

Przy zakupie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w salonach z ofertą Black Red White możliwe jest skorzystanie z usługi transportu, wnoszenia i montażu. Usługa transportu i wniesienia jest widoczna w koszyku przy składaniu zamówienia dla wszystkich salonów MBRW. Montaż ustalany jest indywidualnie z salonem sprzedaży. W celu uzyskania szczegółowych informacji o warunkach świadczonych usług należy pytać w salonach sprzedaży oraz sprawdzić zakładkę Usługi dodatkowe.

Nie znalazłeś odpowiedzi na zadane pytanie?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta

Czynne w godzinach:

pn. - pt.: 08:00 - 20:00

sob. i ndz.handlowe: 10:00 - 18:00

tel. +48 84 685 02 02

e-mail: bok@brwsa.com.pl

Potrzebujesz pomocy?

Newsletter
Otrzymuj informacje o najnowszych
produktach, promocjach i katalogach
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Więcej znajdzie Pan/Pani w Polityce prywatności.