Strona wykorzystuje pliki cookie. Więcej Informacji o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce znajduje się w polityce plików cookies. Przejdź.

  1. BRW
  2. FAQ
  3. Zamówienia i dostawa

FAQ

Zamówienia i dostawa

Czy jest możliwość zakupu mebli na raty on-line?

Sprzedaż mebli i dodatków w systemie ratalnym dotyczy wybranych salonów stacjonarnych. Salony biorące udział w promocji znajdziesz w zakładce pod adresem: https://www.brw.pl/promocje/.

Jakie meble są objęte promocją?

Meble objęte promocją oznaczone są odpowiednim upustem procentowym, a lista produktów biorących udział w promocji zamieszczana jest w zakładce promocje pod adresem: https://www.brw.pl/promocje/ (regulamin salony). Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje o najnowszych produktach, promocjach i katalogach.

Wymagane dokumenty przy zakupie na raty.

Zakupów ratalnych możesz dokonać w salonie, dlatego zachęcamy do kontaktu z najbliższym salonem w celu pozyskania szczegółowych informacji. Kontakt do salonu znajdziesz w zakładce Sieć sprzedaży.

Gdzie można kupić meble w promocji?

  • online, a dzięki odpowiedniemu oznaczeniu trafisz na niego bez problemu. Zachęcamy do sprawdzania zakładki promocje, na której znajdziesz listę aktualnych promocji, produktów biorących w nich udział i regulamin,
  • w salonach Black Red White biorących udział w danej promocji. Listę salonów znajdziesz na www, w zakładce promocje.

Terminy realizacji zamówienia.

Po dokonaniu zakupów online możesz sprawdzić przybliżony termin realizacji zamówienia. Informacje są zamieszczone w koszyku, ponad szczegółami zamówienia. Potwierdzenie tego terminu znajdziesz w powiadomieniu email.

Jak i gdzie sprawdzić status zamówienia.

Status zamówienia, można sprawdzić logując się na „Moje konto”. Podczas zakładania konto „zamówienie” zostanie powiązane z kontem osoby, która je złożyła.

Jak opłacić zamówienie?

  1. dostawa kurierem
    • płatność za pobraniem,
    • karta płatnicza lub przelew bankowy przez zewnętrzny system szybkich płatności (e-transfer),
  2. odbiór w Salonie
    • karta płatnicza lub przelew bankowy przez zewnętrzny system szybkich płatności (e-transfer),
    • przelew bankowy,
    • gotówka,
    • karta płatnicza,
  3. paczkomat
    • karta płatnicza lub przelew bankowy przez zewnętrzny system szybkich płatności (e-transfer),
  4. odbierz za godzinę (tylko dodatki)
    • odbiór w salonie

Nie znalazłeś odpowiedzi na zadane pytanie?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta

Czynne w godzinach:

pn. - pt.: 08:00 - 20:00

sob. i ndz.handlowe: 10:00 - 18:00

tel. +48 84 685 02 02

e-mail: bok@brwsa.com.pl

Potrzebujesz pomocy?

Newsletter
Otrzymuj informacje o najnowszych
produktach, promocjach i katalogach
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Więcej znajdzie Pan/Pani w Polityce prywatności.