- Produkty
- Usługi
- Zamówienie i dostawa
- Sieć sprzedaży
- Reklamacje i zwroty
- Pozostałe
Zamówienia i dostawa
Czy jest możliwość zakupu mebli na raty on-line?
Sprzedaż mebli i dodatków w systemie ratalnym dotyczy wybranych salonów stacjonarnych. Salony biorące udział w promocji znajdziesz w zakładce pod adresem: https://www.brw.pl/promocje/.
Jakie meble są objęte promocją?
Meble objęte promocją oznaczone są odpowiednim upustem procentowym, a lista produktów biorących udział w promocji zamieszczana jest w zakładce promocje pod adresem: https://www.brw.pl/promocje/ (regulamin salony). Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje o najnowszych produktach, promocjach i katalogach.
Wymagane dokumenty przy zakupie na raty.
Zakupów ratalnych możesz dokonać w salonie, dlatego zachęcamy do kontaktu z najbliższym salonem w celu pozyskania szczegółowych informacji. Kontakt do salonu znajdziesz w zakładce Sieć sprzedaży.
Gdzie można kupić meble w promocji?
- online, a dzięki odpowiedniemu oznaczeniu trafisz na niego bez problemu. Zachęcamy do sprawdzania zakładki promocje, na której znajdziesz listę aktualnych promocji, produktów biorących w nich udział i regulamin,
- w salonach Black Red White biorących udział w danej promocji. Listę salonów znajdziesz na www, w zakładce promocje.
Terminy realizacji zamówienia.
Po dokonaniu zakupów online możesz sprawdzić przybliżony termin realizacji zamówienia. Informacje są zamieszczone w koszyku, ponad szczegółami zamówienia. Potwierdzenie tego terminu znajdziesz w powiadomieniu email.
Jak i gdzie sprawdzić status zamówienia.
Status zamówienia, można sprawdzić logując się na „Moje konto”. Podczas zakładania konto „zamówienie” zostanie powiązane z kontem osoby, która je złożyła.
Jak opłacić zamówienie?
- dostawa kurierem
- płatność za pobraniem,
- karta płatnicza lub przelew bankowy przez zewnętrzny system szybkich płatności (e-transfer),
- odbiór w Salonie
- karta płatnicza lub przelew bankowy przez zewnętrzny system szybkich płatności (e-transfer),
- przelew bankowy,
- gotówka,
- karta płatnicza,
- paczkomat
- karta płatnicza lub przelew bankowy przez zewnętrzny system szybkich płatności (e-transfer),
- odbierz za godzinę (tylko dodatki)
- odbiór w salonie
Nie znalazłeś odpowiedzi na zadane pytanie?
Skontaktuj się z działem obsługi klienta
Czynne w godzinach:
pn. - pt.: 08:00 - 20:00
sob. i ndz.handlowe: 10:00 - 18:00