Zmieniamy komunikację wizualną

Czytaj
20.07.2015

Zmieniamy komunikację wizualną

Jako największa polska marka meblowa kontynuujemy proces rozwoju spółki i elastycznie reagujemy na potrzeby rynku. Efektem są zmiany w naszej komunikacji wizualnej, które obejmują m.in. wprowadzenie nowego logo.

Nasze unowocześnione logo wyróżnia się prostym, jednoelementowym krojem zapisu i nowymi czcionkami – Superclarendon Black oraz Ubuntu. Oprócz tego wprowadzamy do języka komunikacji hasło przewodnie – „Moja planeta. Dom”, które wyraża charakter przeprowadzanego rebrandingu.

Rebranding on-line

Modernizacja wizerunku naszej marki objęła przebudowę witryny internetowej www.brw.pl i otwarcie kanałów w social media. Strona www zyskała nie tylko odświeżony design, lecz także nowe funkcjonalności. Nasi klienci znajdą na niej więcej zdjęć mebli i dodatków, inspirujące aranżacje oraz oferty specjalne. Duże i efektowne moduły gwarantują łatwiejszą nawigację po stronie, a także wśród asortymentu. Nowością jest dostępność dekoracji i akcesoriów na witrynie głównej e-sklepu w zakładce „Wszystkie produkty”, jak również jeden koszyk zakupowy dla mebli i dodatków. Dla wygody użytkowników stworzyliśmy mobilną wersję strony, która jest dostępna na smartfony i tablety. Oprócz tego Black Red White uruchomiło swój oficjalny profil na Facebooku, który służy do komunikacji z klientami, informowania o nowościach produktowych oraz promocjach.

Rewitalizacja salonów stacjonarnych

Istotny element naszego rebrandingu stanowi także modernizacja salonów firmowych i dopasowanie ich do zmieniających się potrzeb zakupowych klientów. Zmiany mają na celu podkreślenie przyjaznego charakteru marki oraz ułatwienie klientom znalezienie inspiracji do urządzenia przytulnego domu – oczywiście z pomocą naszych mebli i akcesoriów Black Red White. Jako pierwszy został zmodernizowany salon w Będzinie, który oferuje wiele pomysłów na wyposażenie wnętrz w przyjaznym i nowoczesnym, multimedialnym otoczeniu. Zakończenie adaptacji nowych formatów graficznych i oznakowań wszystkich punktów handlowych jest planowane do końca 2016 roku.

Nasz serwis używa plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close