Przejdź do sklepu brw.pl

Firmowa polityka energetyczna

Czytaj
17.07.2015

Firmowa polityka energetyczna

Od początku roku wdrażamy nową strategię, której celem jest efektywne gospodarowanie energią. Nowy plan zakłada m.in. wykorzystanie energii solarnej oraz modernizację infrastruktury energetycznej. Ważnym punktem strategii będzie edukacja i zwiększanie świadomości samych pracowników w obszarze ochrony środowiska.

Korzystanie z odnawialnych źródeł energii i modernizacja infrastruktury energetycznej, podobnie jak planowane szkolenia i kampanie informacyjne dla pracowników, wpisują się w naszą nową politykę energetyczną, której jednym z nadrzędnych celów jest dbałość o środowisko naturalne.

Poszerzenie zakresu działań w ramach prowadzonej polityki energetycznej Black Red White to naturalny etap odpowiedzialnego rozwoju dużego przedsiębiorstwa. Już od lat aktywnie wdrażamy proekologiczną strategię rozwoju działalności. Jesteśmy przekonani, że powzięty plan przyniesie wymierne rezultaty w postaci bezpieczeństwa energetycznego firmy oraz ochrony otoczenia naturalnego. Warto dodać, że zakładana poprawa efektywności energetycznej to nie tylko niższe koszty eksploatacyjne, lecz także pozytywny wpływ na stan środowiska naturalnego. Ponadto nasze działania proekologiczne są również dobrym sposobem za zwiększenie świadomości konsumenckiej wśród naszych Klientów – mówi nasz prezes Zbigniew Andrzejewski.

Elektrociepłownia Black Red White

Od ponad dekady korzystamy również z własnej – i przy tym jednej z najnowocześniejszych w kraju – elektrociepłowni, w której utylizujemy odpady poprodukcyjne. Elektrociepłownia produkuje energię elektryczną i cieplną dla naszych zakładów, a jej nadwyżka sprzedawana jest lokalnym podmiotom zewnętrznym. Dotychczas realizowaliśmy swoją proekologiczną politykę energetyczną również przez regularne ograniczanie emisji dwutlenku węgla oraz segregację odpadów.

Działalność Black Red White

Nasza firma aktywnie wspiera także program organizacji AURAEKO BATERPAK Organizacja Odzysku Opakowań „Firma Przyjazna Naturze”. Celem programu jest rozpowszechnianie idei zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw, czyli zarządzanie firmą w sposób, który nie zagraża środowisku naturalnemu. Certyfikat „Firma Przyjazna Naturze” to dla konsumentów znak, że wybierają produkty firmy odpowiedzialnej ekologicznie i dzięki temu sami włączają się w ochronę środowiska.

Black Red White, ekologia
Black Red White, ekologia