Potrójne wyróżnienie Superbrands dla Black Red White
Marka Black Red White po raz kolejny zdobyła uznanie konsumentów, uzyskując wyróżnienia we wszystkich trzech kategoriach konkursu Superbrands: Business Superbrands, Created in Poland Superbrands 2014/15 oraz Superbrands. Otrzymane Godła plasują spółkę wśród czołowych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce.
Badanie konsumenckie Superbrands dotyczy wielu sektorów rynkowych, a finalne wyróżnienia przyznawane są w trzech kategoriach. Ideą konkursu Created in Poland jest specjalne wyróżnienie marek stworzonych w Polsce przez rodzime firmy. Godło Superbrands przyznawane jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny konsumentów oraz Rady Marek. Z kolei tytuł Business Superbrands przypada najsilniejszym markom biznesowym w kraju. Ocenę w tej kategorii wystawia Rada Marek Business Superbrands. Firma Black Red White zdobyła odznaczenia we wszystkich trzech kategoriach, wykazując się rosnącym znaczeniem na rynku.
Superbrands to największe badanie konsumenckie marek w Polsce. Ponad 20-letnia tradycja badań w 80 krajach na świecie, a od 10 lat obecna także w Polsce, pozwala na wiarygodne wyłonienie aktualnych liderów rynku. Głównym celem inicjatywy Superbrands jest promocja idei brandingu przez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek.
|