Black Red White – meble i akcesoria do domu

Robimy
dom

koszyk
ulubione

FAQ

Zamówienia, dostawa

Wszelkie informacje na temat aktualnie trwających promocji znajdziesz pod adresem: https://www.brw.pl/promocje/. Meble objęte promocją są też oznaczone odpowiednim upustem procentowym. Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje o najnowszych produktach, promocjach i katalogach.

Zakupów ratalnych możesz dokonać w salonie, dlatego zachęcamy do kontaktu z najbliższym salonem w celu pozyskania szczegółowych informacji. Kontakt do salonu znajdziesz w zakładce Sieć sprzedaży.

Asortyment objęty promocją dostępny jest:

  • online, a dzięki odpowiedniemu oznaczeniu trafisz na niego bez problemu. Zachęcamy do sprawdzania zakładki promocje, na której znajdziesz listę aktualnych promocji, produktów biorących w nich udział i regulamin,
  • w salonach Black Red White biorących udział w danej promocji. Listę salonów znajdziesz na www, w zakładce promocje.
  • Przy każdym produkcie na stronie internetowej znajduje się przewidywany czas realizacji podany w dniach roboczych. Informacje są też zamieszczone w ostatnim etapie koszyka, przy wyborze sposobu dostawy lub odbioru. Potwierdzenie tego terminu znajdziesz w powiadomieniu e-mail. Jeśli będziesz składał zamówienie w salonie, przewidywaną datę realizacji przedstawi pracownik oraz będzie on widoczny na dokumencie zamówieniowym.
    Status zamówienia, można sprawdzić logując się na „Moje konto”. Podczas zakładania konto „zamówienie” zostanie powiązane z kontem osoby, która je złożyła.
    Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową, przez dodanie produktów do koszyka i przechodzenie kolejnych jego etapów. Potrzebujesz pomocy? Zamówienie możesz też złożyć, dzwoniąc na infolinie lub udając się do najbliższego salonu. Listę salonów znajdziesz pod adresem: https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/.
    Istnieje możliwość wykupienia usługi transportu i montażu. 
    Składając zamówienie online, w ostatnim w etapie koszyka będzie widoczna cena transportu oraz wniesienia i możesz zaznaczyć chęć realizacji takich usług. Jeśli składasz zamówienie w salonie lub telefonicznie, warunki przedstawi Ci pracownik.
     
    Jeśli jesteś zainteresowany usługą montażu, zgłoś to osobiście w salonie lub dzwoniąc na infolinię.
    Opcja montażu nie jest dostępna, jeśli wybierasz opcje dostawy kurierem z naszego sklepu internetowego.
    W momencie, kiedy towar będzie już w salonie, nasz pracownik skonstatuje się z Tobą, by ustalić dogodny dla Ciebie dzień i godziny dostawy.
    Obok zdjęcia produktu znajdziesz wszystkie opcje dostawy. Po kliknięciu przycisku „sprawdź koszt” i podaniu swojego adresu, wyświetli się cena transportu z salonu.
    Odbiór towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania od Sprzedawcy wiadomości o gotowości Towaru do obioru. Jeśli nie jest to możliwe, poinformuj o tym sprzedawcę.
    Na obecną chwilę nie oferujemy takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w którym dokonałeś ich zamówienia.
    Jeśli nie zdążyliśmy o tym Cię poinformować, skontaktuj się ze z nami. Jeśli Twoje zamówienie jest realizowane przez któryś z salonów, wejdź w zakładkę 'znajdź salon', gdzie znajdziesz dane kontaktowe przy każdym salonie. Jeśli twoje zamówienie jest realizowane przez sklep internetowy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
    Terminy są wyliczane na podstawie stanów magazynowych, czasu produkcji i logistyki dostaw. Jeśli zamówienie będzie gotowe wcześniej, to sprzedawca skontaktuje się z Tobą.
    Nasze firmy transportowe nie świadczą takich usług. Wyjątek stanowi zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o czym przeczytasz w zakładce 'Odbiór zużytego sprzętu'.
    Firma Black Red White nie dostarcza mebli zamówionych w Polsce za granicę. Dokonując takich zakupów w Polsce, należy we własnym zakresie zorganizować transport za granicę lub zakupić meble u naszych kontrahentów zagranicznych.
    Większość naszych salonów daje taką możliwość. W ostatnim etapie koszyka pojawi się odpowiednia metoda płatności, jeśli salon oferują taką formę. Istnieje też możliwość wybrania płatności ratalnej przy zamówieniach składanych w salonach sprzedaży.
    Sposoby płatności są zależne od wybranego Sprzedawcy i sposobu realizacji. Przy zamówieniach online, w ostatnim etapie koszyka pojawią się dostępne formy płatności. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w salonie, będziesz mógł opłacić w salonie lub przelewem.

    Produkty

    Nasze meble posiadają atesty wytrzymałościowe w zakresie bezpieczeństwa użytkowania

    Większość oferowanych przez nas kolekcji są to tzw. kolekcje modułowe składające się z kilku, a nawet kilkudziesięciu elementów, z których każdy jest indywidualnie wyceniony. Takie rozwiązanie daje możliwość indywidualnego doboru poszczególnych modułów, które zestawione razem tworzą zaplanowany układ meblowy. Black Red White posiada również w ofercie komplety meblowe, które sprzedawane są jako całe zestawy.
    W ofercie Black Red White znajdziesz bogaty asortyment artykułów wyposażenia wnętrz, a w nim tekstylia, dekoracje, szkło, porcelana, dywany, oświetlenie oraz dodatki do kuchni, garderoby, łazienki czy jadalni. Salony, które oferują sprzedaż dodatków znajdziesz w zakładce Sieć sprzedaży i stosując filtrowanie „wyposażenie wnętrz”.
    Aby sprawdzić cenę mebla, kliknij w piktogram koloru, który znajduje się po prawej stronie zdjęcia. Cena jaka się wyświetli, jest aktualną ceną wybranego przez Ciebie koloru.
    Przy każdym produkcie na stronie internetowe znajduje się przycisk „Sprawdź dostępność w salonie”. Przycisk jest pod opcją dodania do koszyka.
    Nie wznawiamy produkcji asortymentu, który został już definitywnie wycofany.
    Produkty wycofane i niewidoczne na stronie www nie są dostępne. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą Black Red White.
    W celu zamówienia mebli tapicerowanych w kolorystyce innej niż na stronie internetowej prosimy o kontakt z punktem sprzedaży. Zgodnie ze wzornikiem tkanin istnieje możliwość wyboru koloru obicia jak i grupy tkanin. Cenę oraz czas realizacji zamówienia określi punkt sprzedaży, który będzie realizował zamówienie.
    Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, który odpowie na pytania, a także o pytania do pracowników salonu sprzedaży – rozwieją wszelkie wątpliwości.
    Informacje na temat wersji lub dwustronnego montażu są dostępne w opisie szczegółowym wybranego produktu.
    Informacje dostępne w opisie szczegółowych wybranego produktu. Zachęcamy do skorzystania z wielu filtrów na liście produktów, które wyselekcjonują asortyment według osobistych preferencji.
    Informacje dostępne w opisie szczegółowych wybranego produktu. Zachęcamy do skorzystania z wielu filtrów na listingu produktów, które wyselekcjonują asortyment według osobistych preferencji.
    Black Red White nie prowadzi sprzedaży tkanin, lecz produktów tapicerowanych. Istnieje możliwość domówienia tkanin w salonach własnych. Listę salonów znajdziesz pod adresem: https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/.
    Nie, wyjątkowe przypadki są rozpatrywane indywidualnie w salonie sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się z kategorią poduszek dekoracyjnych.
    W parametrach produktu znajdziesz odpowiednią informację, czy mebel jest przeznaczony do samodzielnego montażu. Instrukcje montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.
    Dokładamy starań żeby w opisie szczegółowym zawrzeć pełne informacje na temat produktu. Zachęcamy do zapoznania się z opisem, a w razie dodatkowych pytań do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
    Każdy z nas inaczej odbiera te same bodźce, podobnie stopień twardości oraz wygody zależny jest od indywidualnych preferencji i subiektywnych odczuć.
    Nie. Black Red White jest producentem mebli i zajmuje się ich sprzedażą, a kwestie renowacji pozostawiamy specjalistom w tym zakresie.
    Dokładamy starań żeby w opisie szczegółowym zawrzeć pełne informacje na temat produktu. Zachęcamy do zapoznania się z opisem, a w razie dodatkowych pytań do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
    Wycenę kuchni mogą przygotować wyspecjalizowane salony, w których znajdują się studia kuchni. Projektanci udzielą profesjonalnych rad, niezbędnego wsparcia i przygotują projekt wymarzonej kuchni, uwzględniając przy tym sprzęt AGD. Salony posiadające studio kuchni znajdziesz zakładce 'Znajdź salon'. Dostępna jest również opcja video rozmowy z ekspertem ds. mebli kuchennych, w zakładce 'Zdalne projektowanie'.
     
    Dodatkowo do  kuchni z kolekcji Family Line jest do pobrania darmowy program, w którym sam zaprojektujesz kuchnię swoich marzeń i dowiesz się, jaka jest jej przybliżona wycena. Program dostępny pod adresem: http://kuchnie.brw.com.pl/3d-creator-family-line/.

    Informacje o blatach, wymiarach oraz kolorach można otrzymać w wyspecjalizowanych studiach kuchni. Zachęcamy do kontaktu. Adresy oraz numery telefonów do studiów kuchni dostępne są w sieci sprzedaży: https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/.

    Informacje o dostępnej kolorystyce blatów i frontów, a także rodzaje i wymiary standardowych szafek są dostępne w katalogach oferty Family Line i Senso Kitchen. Katalogi dostępne są również online: http://kuchnie.brw.com.pl/katalogi/.

    Zachęcamy do konsultacji w salonach sprzedaży z ofertą mebli kuchennych https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/. Przejrzyj dokładnie katalogi kuchenne, w których jest przedstawiona część akcesoriów uzupełniających, a szczegóły możesz znaleźć w materiałach dla projektantów.

     

    Punkty sprzedaży oferują zakup sprzętu AGD do mebli kuchennych, listę studiów kuchni znajdziesz w zakładce sieć sprzedaży (https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/). Projektanci, którzy służą radą i pomocą przy konfigurowaniu mebli mogą wskazać odpowiedni sprzęt do stylu kuchni, albo odpowiedni do projektu zabudowy – dzięki temu w łatwy sposób stworzysz swoją wymarzoną kuchnię.

    Tak, wybierz spośród dostępnych szafek i dokonaj zakupu pojedynczych brył tworząc własny zestaw lub go rozbudowując. Kupujesz meble kuchenne w promocyjnej cenie? Zapoznaj się ze szczegółami by skorzystać ze wszystkich korzyści.

    Projektanci są do Państwa dyspozycji w wyspecjalizowanych studiach kuchni. Adresy i numery telefonów do studiów kuchni dostępne są w sieci sprzedaży: https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/.

    W kolekcji Family Line mamy dwa rodzaje prowadnic do szuflad, z czego jedna ma już cichy domyk w standardzie, a do drugiej można domówić amortyzatory. W szafkach otwieranych na lewo/prawo jest możliwość domówienia nakładki na zawias. W przypadku Senso Kitchen cichy domyk jest zintegrowany w zawiasie i nie musisz się martwić o domknięcie frontu.

    Jeżeli chodzi o inne akcesoria w obu kolekcjach, dysponujemy dodatkowym wyposażeniem szafek i szuflad: wkłady na sztućce, kosze i półki do szafek narożnych, sortowniki na śmieci, kosze cargo. Zapytaj podczas składania zamówienia w salonie i uzupełnij kolekcje o asortyment dodatkowy.

    Tak, powołując się na reklamację płatną możesz zamówić każdy element mebla.

    • Materace IMIR, Sonus, Ceres, Harmonic – sprężyny kieszeniowe o średniej twardości (1,8/1,9 mm, 260 sprężyn na m2)
    • Materac Miamas - sprężyny kieszeniowe o wysokiej twardości (1,9/2 mm, 260 sprężyn na m2)
    • Materace Magnus, Lumnis, Luxurius – sprężyny multipocket o wysokim stopniu twardości (1,4/1,5 mm, 512 sprężyn na m2)
    • Materac Essence – pianka wysokoelastyczna o gęstości 30kg/m3
    • Materac Flexo – wysokogatunkowa, pianka wysokoelastyczna o gęstości 35kg/m3
    • Materac Feeling – pianka visco o gęstości 45kg/m3 i sprężysta pianka 30kg/m3
    • Materac Sensual – pianka visco o gęstości 50kg/m3 i sprężysta pianka 35kg/m3

    Materac Citizen – pianki o gęstości 22 i 24 kg/m3 w technologii czterostronnej

    Informację na temat stopnia twardości konkretnego materaca znajdziesz w opisie szczegółowym produktu. Większość naszych materacy (poza Citizen) posiada 7 stref twardości, gwarantując ergonomiczne podparcie dla każdej partii ciała.

    Wszystkie wymiary szczegółowe materaców znajdziesz na karcie produktu. Dokładamy starań by zarówno w opisie produktu, jak i danych technicznych uwzględnić takie informacje jak wysokość materaca czy materiały wypełniające jego wnętrze.

    W opisie produktu znajdziesz informacje dotyczące danego materaca. Podczas konstrukcji naszych materacy stawiamy na wysoką jakość produktów oraz spełnienie norm.

    Produkt, którym jesteś zainteresowany możesz sprawdzić odwiedzając salon. Sprawdź czy jest dostępny na ekspozycji w Twojej okolicy klikając link „Sprawdź dostępność” na karcie produktu.

    Istnieje możliwość zakupu składowych elementów mebli w salonach z ofertą Black Red White Ich lista dostępna jest pod adresem: https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/ Szczegółowych informacji na temat dostępności danego elementu jak i ceny udzieli pracownik punktu sprzedaży.
    Wymiary i cechy produktu znajdziesz w opisie oraz znajdującym się obok niego plikach do pobrania.
    Instrukcje są dostępne na stronie www.brw.pl. Znajdziesz ją w plikach do pobrania, obok opisu interesującego Cię mebla.
    W celu zamówienia mebli tapicerowanych w kolorystyce innej niż na stronie internetowej prosimy o wizytę w punkcie sprzedaży. Zgodnie ze wzornikiem tkanin istnieje możliwość wyboru koloru obicia, jak i grupy tkanin. Cenę oraz czas realizacji zamówienia określi punkt sprzedaży, który będzie realizował zamówienie.
    Wymiary poszczególnych elementów znajdują się na pierwszej stronie instrukcji montażu i są one podane w milimetrach. Instrukcje montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.
    Taką informacja będzie w instrukcji montażu. Jeśli w instrukcji jest oznaczenie „ß19”, to oznacza, że można front zamontować na dwa sposoby. Instrukcje montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.
    Produkcja mebli oferowanych przez Black Red White ma charakter seryjny. Oferujemy swoim klientom meble w takiej postaci, w jakiej przedstawione są w katalogu na stronie www.brw.pl oraz na ekspozycjach meblowych na terenie całego kraju. Nie przerabiamy mebli oraz nie robimy ich na indywidualne zamówienie klienta. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Obok opisu produktu znajdziesz „POZOSTAŁE INFORMACJE”. Będzie tam informacja o orientacji narożnika.

    Reklamacje, zwroty

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Proces zwrotu dokonuje się do salonu sprzedaży, który realizował zamówienie.

    Dotyczy również mebli zakupionych online z odbiorem w sklepie bądź dostarczonych przez firmę transportową.
     
    Udaj się do punktu sprzedaży, który realizował Twoje zamówienie. Przygotuj dowód zakupu, określ który element chcesz zareklamować zgodnie z instrukcją montażu mebla, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji i jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot gotówki. W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji – przygotuj kartę gwarancyjną producenta. Na miejscu pracownik sklepu wprowadzi reklamację do systemu oraz przygotuje potwierdzenie jej zarejestrowania w formie papierowej. Na dokumencie znajdziesz numer referencyjny zgłoszenia, dzięki któremu sprawdzisz jego status klikając poniższy link: http://reklamacje.brw.com.pl/status/
     
    LUB
     
    Wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@brwsa.pl. Prześlij dowód zakupu, określ który element chcesz zareklamować zgodnie z instrukcją montażu mebla, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji i jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot gotówki. W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji – prześlij kartę gwarancyjną producenta. Wiadomość nie może przekroczyć 10MB. Konsultant wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle potwierdzenie jej zarejestrowania. Otrzymasz również numer referencyjny zgłoszenia, dzięki któremu sprawdzisz jego status pod poniższym linkiem:
    http://reklamacje.brw.com.pl/status/
     
    LUB
     
    Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Następnie zwrotnie otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle potwierdzenie jej zarejestrowania.
     
    Nie zakładałeś konta i dokonałeś zakupu bez logowania? Wyślij reklamację mailowo zgodnie 
    z powyższą instrukcją.
     
     
    Nie posiadasz instrukcji montażu? W przypadku mebli skrzyniowych wszystkie instrukcje są dostępne na naszej stronie. Wpisz w wyszukiwarkę nazwę interesującego Cię produktu, poniżej informacji dotyczących jego wymiarów znajdziesz do pobrania instrukcję w formacie pdf.
     
    Chcesz sprawdzić status swojej reklamacji? Przygotuj numer referencyjny zgłoszenia, który otrzymałeś podczas składania reklamacji w sklepie bądź w wiadomości mailowej.
    Wejdź na poniższy link http://reklamacje.brw.com.pl/status/ i wpisz otrzymany numer.
     
     
    Nie posiadasz takiego numeru? Skontaktuj się z nami telefonicznie na numer 84 685 02 02 bądź mailowo na adres reklamacje@brwsa.pl 
     
     
    Twój status reklamacji od dłuższego czasu nie uległ zmianie bądź wciąż widnieje informacja, że oczekuje ona na przekazanie do Producenta? Prawdopodobnie Twoja reklamacja dotyczy braku paczek, montażu, transportu bądź asortymentu obcego. Jej status sprawdzisz kontaktując się z Infolinią telefonicznie pod numerem  84 685 02 02 bądź mailowo na adres reklamacje@brwsa.pl
    Wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@brwsa.pl. Prześlij numer zamówienia internetowego, określ co chcesz zareklamować, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny  czy zwrot gotówki oraz prześlij protokół szkody spisany z kurierem. Wiadomość nie powinna przekroczyć 10MB. Konsultant wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania. Jeżeli Twoim żądaniem jest naprawa, wymiana bądź zwrot gotówki – po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby określić możliwy termin odbioru produktu przez kuriera. Koszt odbioru w tym przypadku będzie ponosił Sprzedawca. Następnie poinformujemy Cię o możliwym terminie wysyłki nowego produktu. 
     
    LUB
     
    Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Następnie zwrotnie otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania.
     
    Nie zakładałeś konta i dokonałeś zakupu bez logowania? Wyślij reklamację mailowo zgodnie 
    z powyższą instrukcją.
     
    Od momentu zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na udzielenie odpowiedzi dotyczącej jej zasadności. W przypadku zgłoszenia z tytułu gwarancji – czas na rozpatrzenie jego zasadności może wynieść do 30 dni. Szczegółowe warunki dotyczące rozpatrywania zgłoszeń z tytułu gwarancji, znajdziesz w karcie gwarancyjnej. W niektórych przypadkach konieczna będzie dodatkowa weryfikacja i wykonanie oględzin reklamowanego mebla. Poinformujemy Cię o tym fakcie wcześniej.
    W ciągu 14 lub 30 dni otrzymasz odpowiedź na swoją reklamację. Jeżeli zgłoszenie zostało uznane a Twoim żądaniem była naprawa – poinformujemy Cię wiadomością sms lub telefonicznie, gdy nowe elementy będą do odbioru w sklepie. Pamiętaj: Czas na realizację reklamacji jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Dokładamy wszelkich starań, aby był to najkrótszy, aczkolwiek możliwy technologicznie termin.
    Jeżeli chcesz skorzystać z rękojmi, masz na to 24 miesiące od otrzymania towaru. Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji – czas odpowiedzialności producenta sprawdzisz w karcie gwarancyjnej.
    Jeżeli reklamacja jest złożona tytułu rękojmi, czas na rozpatrzenie jej zasadności to 14 dni kalendarzowych. Jeżeli korzystasz z gwarancji – warunki sprawdzisz w karcie gwarancyjnej producenta.
    Zgodnie z przepisami zwrot jest możliwy dla zakupów składanych na odległość dokonywanych przez osoby fizyczne. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Dokument oświadczenia o odstąpieniu od umowy można przesłać do Sprzedawcy drogą elektroniczną na email Sprzedawcy, przez formularz dostępny na stronie www.brw.pl, lub pocztą tradycyjną.
    Jeżeli składałeś zamówienie internetowe, będąc zalogowanym na stronie brw.pl, możesz zgłosić zwrot na swoim koncie. Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od momentu, kiedy przekażesz nam wzór dostąpienia od umowy.
     
    Sposób zwrotu towaru zależny jest, jak było zamówienie realizowane:
     
    - Jeśli odbierałeś towar osobiście lub przyjechał do ciebie transportem z salonu, należy go zwrócić bezpośrednio do tego salonu.
     
    - Jeżeli otrzymałeś artykuły wyposażenia wnętrz lub oświetlenie kurierem, należ odesłać towar bezpośrednio do sprzedawcy wymienionego na wzorze odstąpienia od umowy lub zanosząc do najbliższego salonu firmowego. Listę salonów firmowych znajdziesz pod linkiem: https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/. Koszt wysyłki do sprzedawcy ponosi konsument.
     
    - Jeśli otrzymałeś meble kurierem, należ odesłać towar bezpośrednio do sprzedawcy wymienionego na wzorze odstąpienia od umowy. Koszt wysyłki do sprzedawcy ponosi konsument.
     
    Inne szczegóły na temat prawa zwrotu zamówienia składanego na odległość znajdziesz w regulaminie. Punkt XVII. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży.
    Nie przyjmujemy zwrotów towaru, jeśli zamówienie było składane w salonie sprzedaży stacjonarnie.
    Zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez sprzedawcę.
    Jest taka możliwość. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia.
    Można zwrócić materac jedynie w oryginalnym opakowaniu. Po jego otwarciu nie ma już takiej możliwości.
    Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać na adres email reklamacje@brwsa.pl, przez formularz na stronie www.brw.pl, przez chatbot, lub podczas wizyty w salonie w którym zakupiłeś towar.
    Terminy realizacji zgłoszeń są różne, w zależności od rodzaju reklamowanego towaru oraz jego dostępności. Staramy się reklamacje realizować w najkrótszym, aczkolwiek możliwym technologicznie terminie.
    Reklamację można zgłosić osobiście w sklepie w którym został dokonany zakup bądź drogą mailową. Uwaga! Artykuły wyposażenia wnętrz tj. lampy, dodatki do domu zareklamujesz tylko osobiście w sklepie.

    Salony, sieć sprzedaży

    Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie https://www.brw.pl/siec-sprzedazy, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów. Zachęcamy także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

    Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie https://www.brw.pl/siec-sprzedazy, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów.

    Tyko w salonach MBRW. Listę salonów obsługujących tę formę zapłaty oraz regulamin karty upominkowej BRW znajdziesz  pod adresem: https://www.brw.pl/aktualnosci-i-multimedia/aktualnosci/art,83,pomysl-na-idealny-prezent-karty-upominkowe-black-red-white-juz-w-sprzedazy.html.

    Na obecną chwilę nie ma takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w  którym dokonałeś ich zamówienia.

    W kwestiach dopasowania terminu dostawy prosimy o kontakt z salonem sprzedaży. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Sieć sprzedaży.

    Przy zakupie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w salonach z ofertą Black Red White możliwe jest skorzystanie z usługi transportu, wnoszenia i montażu. Usługa transportu i wniesienia jest widoczna w koszyku przy składaniu zamówienia dla wszystkich salonów MBRW. Montaż ustalany jest indywidualnie z salonem sprzedaży. W celu uzyskania szczegółowych informacji o warunkach świadczonych usług należy pytać w salonach sprzedaży oraz sprawdzić zakładkę Usługi dodatkowe.

    Pozostałe

    Prosimy o kontakt z pracownikami salonu sprzedaży. Po ich stronie leży skompletowanie zamówienia, ewentualnych zmianach oraz poinformowanie o możliwości odbioru. Dane kontaktowe możesz znaleźć w zakładce Sieć sprzedaży.

    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

    Dbamy o rzetelne przygotowanie pracowników oraz ich pozytywny stosunek do Klientów. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

    Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

    Braki we wzornikach prosimy zgłaszać do pracowników obsługi klienta danego salonu.

    Nie możesz znaleźć informacji odnośnie produktu? Informacje na karcie produktu są niekompletne? Prosimy zgłaszać za pośrednictwem linku Błąd na stronie? Napisz.

    Nie możesz znaleźć informacji odnośnie produktu? Informacje na karcie produktu są niekompletne? Prosimy zgłaszać za pośrednictwem linku Błąd na stronie? Napisz.

    Usługi dodatkowe wyceniane są odrębnie na podstawie wartości zamówienia, odległości miejsca dostarczenia od salonu.

    Wszystkie informacje zamieszczone są w karcie wybranego produktu. Opis szczegółowy przybliży styl kolekcji oraz przedstawi konkretny element. W prawej części karty znajdują się techniczne informacje na temat wymiarów i obciążenia. Dzięki szczegółowym zdjęciom oraz instrukcji montażu możesz sprawdzić jak prezentuje się mebel, a także jak zagospodarowane jest jego wnętrze.

    Wszystkie informacje na temat materiałów, z których zostały wykonane nasze meble zamieszczone są w karcie wybranego produktu. Znajdują się tam także wskazówki dotyczące pielęgnacji i utrzymywania czystości mebli.

    Spośród szerokiej i zróżnicowanej oferty mebli Black Red White dajemy Ci wybór formy i stylu. Tworząc nowe linie dbamy o to, by dawać Ci wiele możliwości dopasowania ich do potrzeb wnętrza. Nasze kolekcje składają się z wielu modułów, a szeroka gama kolorystyczna pozwoli Ci dodać charakteru wnętrzu. Wykorzystaj nasze konfiguratory i stwórz indywidualnie dopasowany mebel. Nie ma możliwości modyfikowania wymiarów mebla, a zmiana koloru możliwa jest tylko spośród podanych kolorów na karcie produktu lub konfiguratorze.

    W ofercie Black Red White znajdziesz meble kuchenne, które dopasujemy do Twoich indywidualnych preferencji.

    Powołując się na reklamację płatną możesz zamówić poszczególne elementy mebli.

    Chcesz zapoznać się z ofertą Black Red White? Najnowsze katalogi znajdziesz w salonach sprzedaży i na stronie www w zakładce Katalogi.

    Większość elementów wykorzystanych w aranżacjach zarówno w katalogach jak i na stronie www, jest oznaczona na zdjęciach, w zakładce Inspiracje https://www.brw.pl/inspiracje/?a=1. Zachęcamy do poszukiwań designerskich dodatków.

    Chcesz tworzyć swoje projekty? Baza aktualnych plików dostępna jest w zakładce Dla projektantów.

    Oferty marketingowe rozpatrujemy indywidualnie. Zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy: https://www.brw.pl/kontakt/

    Masz ciekawą propozycję współpracy? Zachęcamy do kontaktu: https://www.brw.pl/kontakt/

    Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.