Black Red White z tytułami Superbrands
Marka Black Red White po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu przeprowadzonym przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd.. Eksperci oraz konsumenci docenili markę, przyznając jej tytuły we wszystkich trzech kategoriach konkursu: Superbrands 2015/16, Created in Poland Superbrands 2015/16 oraz Business Superbrands 2015/16. Otrzymane tytuły plasują spółkę wśród czołowych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce.
Superbrands 2015/16 to niezwykle ważne wyróżnienie przyznawane przez konsumentów i ekspercką Radę Marek, którzy decydują o tym, które firmy zasługują na miano tych najsilniejszych. Wśród ekspertów Rady zasiadają osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
Tytuł Created in Poland Superbrands 2015/2016 ma na celu wyłonienie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku, stworzonych przez rodzime firmy. Wyróżnienie zostaje przyznane w wyniku badania konsumenckiego przeprowadzanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 15 tysięcy respondentów. Firma Black Red White została uznana tym samym za jedną z najlepszych polskich marek konsumenckich.
Business Superbrands 2015/16 to tytuł, który przypada najsilniejszym markom biznesowym w kraju. Jego przyznanie to wynik oceny przedstawicieli środowiska biznesowego oraz Rady Marek Business Superbrands. Tego roku spółka Black Red White została doceniona za jakość brandingu, pozycję rynkową, jakość produktów i usług, relacje B2B, innowacyjność oraz społeczną odpowiedzialność biznesu.
Superbrands to największe badanie konsumenckie marek w Polsce. Ponad 20-letnia tradycja badań w 80 krajach na świecie, a od 10 lat obecna także w Polsce, pozwala na wyłonienie aktualnych liderów rynku. Głównym celem inicjatywy Superbrands jest promocja idei brandingu przez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Marka Black Red White już po raz kolejny zdobyła trzy tutuły, wykazując się tym samym rosnącym znaczeniem na rynku.
|