Black Red White – producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz – znalazł się wśród ulubionych marek Polaków. Dzięki głosom konsumentów firma otrzymała prestiżowe wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013 w kategorii wyposażenie domu.
Superbrands Created in Poland to pierwsza edycja konkursu przeznaczona dla marek stworzonych w Polsce, przeprowadzona przez The Superbrands Ltd. –międzynarodową organizację działającą w 87 krajach. Prestiżowym tytułem dla najlepszych marek – Superbrands – już od ponad 17 lat wyróżniane są działy marketingu, konsekwentnie budujące siłę marki.
Tytuł Superbrands Created in Poland zdobyły firmy, które w badaniu konsumenckim on-line na próbie 15 tys. osób, zrealizowanym przez niezależny instytut badawczy Gfk Polonia, zdobyły ponadprzeciętne wyniki. Konsumenci oceniali znane i najchętniej polecane przez nich samych marki. Znakomite wyniki firmy Black Red White świadczą o jej przynależności do ulubionych marek Polaków.
„Wyróżnienie Superbrands Created in Poland w kategorii wyposażenie domu jest dla Black Red White niezwykle cenne ze względu na międzynarodową rangę konkursu. Tytuł ten jest dla nas tym bardziej ważny, ponieważ o jego przyznaniu decydowało wymagające jury – nasi Klienci. Cieszymy się, że po raz kolejny marka Black Red White zastała doceniona” – powiedział Mariusz Serafin, dyrektor ds. Marketingu i Aranżacji Black Red White SA.
Wyróżnienie Superbrands Created in Poland dla marki Black Red White potwierdza jej wyjątkową pozycję na polskim rynku. Firma już od ponad 20 lat oferuje atrakcyjne wzorniczo i jakościowo meble w przystępnych cenach, systematycznie rozbudowuje ofertę produktową w zakresie wyposażenia wnętrz oraz dba o wysokie standardy obsługi Klienta. |