Zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez sprzedawcę.
W celu zamówienia mebli tapicerowanych w kolorystyce innej niż na stronie internetowej prosimy o wizytę w punkcie sprzedaży. Istnieje możliwość wyboru koloru obicia, oraz grupy tkanin zgodnie ze wzornikiem. Cenę oraz czas realizacji zamówienia określi punkt sprzedaży, który będzie realizował zamówienie.
Jeżeli kupiłeś materac przez Internet, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty dostawy.
Terminy są wyliczane na podstawie stanów magazynowych, czasu produkcji i logistyki dostaw. Jeśli zamówienie będzie gotowe wcześniej, to sprzedawca skontaktuje się z Tobą.
Sposoby płatności są zależne od wybranego Sprzedawcy i sposobu realizacji. Przy zamówieniach online, w ostatnim etapie koszyka pojawią się dostępne formy płatności. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w salonie, będziesz mógł opłacić je w salonie lub przelewem.
Reklamację można zgłosić osobiście w sklepie, w którym został dokonany zakup, drogą mailową lub poprzez formularz reklamacyjny: https://www.brw.pl/reklamacje/ Uwaga! Artykuły wyposażenia wnętrz tj. lampy, dodatki do domu zareklamujesz tylko osobiście w sklepie.
Obok zdjęcia produktu znajdziesz wszystkie opcje dostawy. Po kliknięciu przycisku „sprawdź koszt” i podaniu adresu, zobaczysz cenę transportu z salonu.
Firma Black Red White nie dostarcza za granicę mebli zamówionych w Polsce. Dokonując takich zakupów w Polsce, Klient musi we własnym zakresie zorganizować transport za granicę lub zakupić meble u naszych kontrahentów zagranicznych.
Nasze meble posiadają atesty wytrzymałościowe w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
Zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta zwrot jest możliwy dla zakupów dokonywanych na odległość przez osoby fizyczne. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Dokument oświadczenia o odstąpieniu od umowy można przesłać do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy, przez formularz dostępny na stronie www.brw.pl lub pocztą tradycyjną.
Jeżeli składałeś zamówienie internetowe, masz możliwość zgłoszenia zwrotu pod adresem https://www.brw.pl/zwroty/ Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od momentu, w którym przekażesz nam wzór odstąpienia od umowy.
Sposób zwrotu towaru zależy od sposobu realizacji zamówienia:
Inne szczegóły na temat prawa zwrotu zamówienia składanego na odległość znajdziesz w regulaminie. Punkt XVII. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży.
Przy każdym produkcie na stronie internetowej znajduje się przycisk „Sprawdź dostępność w salonie”. Przycisk jest dostępny pod opcją dodania produktu do koszyka.
Wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@brwsa.pl. W jej treści prześlij numer zamówienia internetowego, określ, co chcesz zareklamować, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ, jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny czy zwrot gotówki oraz prześlij protokół szkody spisany z kurierem. Wiadomość nie powinna przekroczyć 10MB. Konsultant wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania. Jeżeli Twoim żądaniem jest naprawa, wymiana bądź zwrot gotówki, po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby określić możliwy termin odbioru produktu przez kuriera. Koszt odbioru w tym przypadku będzie ponosił Sprzedawca. Następnie poinformujemy Cię o możliwym terminie wysyłki nowego produktu.
LUB
Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania.
Nie przyjmujemy zwrotów towaru, jeśli zamówienie było składane w salonie sprzedaży stacjonarnie.
Jeżeli chcesz skorzystać z rękojmi, masz na to 24 miesiące od otrzymania towaru. Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji, czas odpowiedzialności producenta sprawdzisz w karcie gwarancyjnej.
Wszystkie instrukcje są dostępne na stronie brw.pl. Potrzebną instrukcję znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu interesującego Cię mebla.
Obok opisu produktu znajdziesz „POZOSTAŁE INFORMACJE”, będzie tam informacja o orientacji narożnika.
Nasze firmy transportowe nie świadczą takich usług. Wyjątek stanowi zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o czym przeczytasz w zakładce odbiór zużytego sprzętu: https://www.brw.pl/odbior-zuzytego-sprzetu/
Taka informacja będzie w instrukcji montażu. Jeśli odnajdziesz w niej symbol „ß19”, oznacza to, że można zamontować front na dwa sposoby. Instrukcje montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.
Produkcja mebli oferowanych przez Black Red White ma charakter seryjny. Oferujemy swoim klientom meble w takiej postaci, w jakiej przedstawione są w katalogu na stronie www.brw.pl oraz na ekspozycjach meblowych na terenie całego kraju. Nie przerabiamy mebli oraz nie robimy ich na indywidualne zamówienie klienta.
Wymiary i cechy produktu znajdziesz w opisie oraz w znajdujących się obok niego plikach do pobrania. Wszelkie wątpliwości chętnie rozwieją pracownicy infolinii.
Nie wznawiamy produkcji asortymentu, który został już definitywnie wycofany.
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub do wizyty w salonie. Pracownicy rozwieją wszelkie wątpliwości.
Skontaktuj się z salonem sprzedaży, który realizował Twoje zamówienie. Przygotuj dowód zakupu, określ, który element chcesz zareklamować zgodnie z instrukcją montażu mebla, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ, czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji i jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot gotówki. W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji, przygotuj kartę gwarancyjną producenta. Pracownik sklepu wprowadzi reklamację do systemu oraz przygotuje potwierdzenie jej zarejestrowania w formie papierowej. Na dokumencie znajdziesz numer referencyjny zgłoszenia. Dzięki niemu po kliknięciu w poniższy link: http://reklamacje.brw.com.pl/status/ możesz sprawdzić status swojej reklamacji.
LUB
Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle potwierdzenie jej zarejestrowania.
Nie posiadasz instrukcji montażu? W przypadku mebli skrzyniowych wszystkie instrukcje są dostępne na naszej stronie. Wpisz w wyszukiwarkę nazwę interesującego Cię produktu. Pod informacjami o wymiarach znajdziesz instrukcję do pobrania w formacie pdf.
LUB
Złóź reklamację poprzez formularz znajdujący się pod adresem: https://www.brw.pl/reklamacje/
Od momentu zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na udzielenie odpowiedzi dotyczącej jej zasadności. W przypadku zgłoszenia z tytułu gwarancji czas na rozpatrzenie jego zasadności może wynieść do 30 dni. Szczegółowe warunki dotyczące rozpatrywania zgłoszeń z tytułu gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
W niektórych przypadkach konieczna będzie dodatkowa weryfikacja i wykonanie oględzin reklamowanego mebla. Poinformujemy Cię o tym fakcie wcześniej.
Przy zakupie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w salonach z ofertą Black Red White możliwe jest skorzystanie z usługi transportu, wnoszenia i montażu. Usługa transportu i wniesienia jest widoczna w koszyku przy składaniu zamówienia. Montaż ustalany jest indywidualnie z salonem sprzedaży. W celu uzyskania szczegółowych informacji o warunkach świadczonych usług należy pytać w salonach sprzedaży oraz sprawdzić zakładkę Usługi dodatkowe.
Jeśli nie zdążyliśmy Cię o tym poinformować, skontaktuj się z nami. Jeśli Twoje zamówienie jest realizowane przez któryś z salonów, wejdź w zakładkę znajdź salon, w której znajdziesz dane kontaktowe do każdego salonu. Jeśli Twoje zamówienie jest realizowane przez sklep internetowy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Odbiór towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Sprzedawcy wiadomości o gotowości Towaru do obioru. Jeśli nie jest to możliwe, poinformuj o tym sprzedawcę.
Wszelkie informacje na temat aktualnie trwających promocji znajdziesz na stronie Promocje. Meble objęte promocją są też oznaczone odpowiednim upustem procentowym. Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje o najnowszych produktach, promocjach i katalogach.
Przy każdym produkcie na stronie internetowej znajduje się przewidywany czas realizacji podany w dniach roboczych. Informacje są też zamieszczone w ostatnim etapie koszyka, przy wyborze sposobu dostawy lub odbioru. Potwierdzenie tego terminu znajdziesz w powiadomieniu e-mail. Jeśli będziesz składał zamówienie w salonie, pracownik przedstawi Ci przewidywaną datę realizacji. Będzie ona również widoczna na dokumencie zamówieniowym.
Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar i chcesz go zatrzymać, złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać na adres mailowy reklamacje@brwsa.pl, przez formularz na stronie https://www.brw.pl/reklamacje/, przez chatbot lub podczas wizyty w salonie, w którym zakupiłeś towar.
Jeżeli jednak chcesz oddać towar, postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zwrotu: https://www.brw.pl/zwroty/.
Masz taką możliwość tylko w przypadku salonów firmowych. Listę salonów obsługujących tę formę zapłaty oraz regulamin karty upominkowej BRW znajdziesz na stronie Pomysł na idealny prezent! Karty upominkowe Black Red White już w sprzedaży
Wymiary elementów znajdują się na pierwszej stronie instrukcji montażu i są podane w milimetrach. Instrukcję montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.
Na obecną chwilę nie ma takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w którym dokonałeś ich zamówienia.
Wycenę kuchni mogą przygotować wyspecjalizowane salony, w których znajdują się studia kuchni. Projektanci udzielą profesjonalnych rad, niezbędnego wsparcia i przygotują projekt wymarzonej kuchni, uwzględniając przy tym sprzęt AGD. Salony posiadające studio kuchni znajdziesz w zakładce znajdź salon.
Dodatkowo do kuchni Family Line dołączona jest opcja pobrania darmowego programu, w którym zaprojektujesz kuchnię swoich marzeń i dowiesz się, jaka jest jej przybliżona wycena. Program dostępny pod adresem http://kuchnie.brw.com.pl/3d-creator-family-line/. Pamiętaj, że program jest dostępny w formacie ZIP i należy go rozpakować przed otwarciem.
Istnieje możliwość wykupienia usługi transportu i montażu. Jeśli składasz zamówienie online, w ostatnim w etapie koszyka podana będzie cena transportu oraz wniesienia – możesz zaznaczyć chęć realizacji takich usług. Jeśli składasz zamówienie w salonie lub telefonicznie, warunki przedstawi Ci pracownik. Jeśli jesteś zainteresowany usługą montażu, zgłoś to osobiście w salonie lub dzwoniąc na infolinię. Opcja montażu nie jest dostępna, jeśli wybierasz opcję dostawy kurierem z naszego sklepu internetowego.
W parametrach produktu znajdziesz odpowiednią informację o tym, czy mebel jest do montażu. Instrukcję montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.
Większość naszych salonów daje taką możliwość. W ostatnim etapie koszyka pojawi się odpowiednia metoda płatności, jeśli salon oferuje płatność w ratach. Istnieje też możliwość wybrania płatności ratalnej przy zamówieniach składanych w salonach sprzedaży.
W momencie, kiedy towar będzie już w salonie, pracownik skonstatuje się z Tobą, by ustalić dogodny dla Ciebie dzień i godziny dostawy.
W ciągu 14 lub 30 dni otrzymasz odpowiedź na swoją reklamację. Jeżeli zgłoszenie zostało uznane a Twoim żądaniem była naprawa – poinformujemy Cię wiadomością sms lub telefonicznie, gdy nowe elementy będą do odbioru w sklepie. Jeżeli reklamacja dotyczy mebla tapicerowanego i jego naprawy, skontaktuje się z Tobą serwis i poinformuje Cię o sposobie i terminie realizacji. W przypadku innych uznanych żądań: wymiany, obniżenia ceny czy zwrotu gotówki oczekuj na kontakt telefoniczny ze strony punktu sprzedaży bądź na wiadomość mailową.
Pamiętaj: czas realizacji reklamacji jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Dokładamy wszelkich starań, aby był to najkrótszy, aczkolwiek możliwy technologicznie termin.
Istnieje możliwość zakupu składowych elementów mebli w salonie. Ich lista dostępna na stronie Sieć sprzdaży. Szczegółowych informacji na temat dostępności danego elementu oraz jego ceny udzieli pracownik punktu sprzedaży.
Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową, dodając produkty do koszyka, a następnie przechodząc przez kolejne etapy procesu zamówienia. Potrzebujesz pomocy? Zamówienie możesz też złożyć, dzwoniąc na infolinię lub udając się do najbliższego salonu. Listę salonów znajdziesz na stronie Sieć sprzedaży..
Jeżeli reklamacja jest złożona z tytułu rękojmi, czas na rozpatrzenie jej zasadności to 14 dni kalendarzowych. Jeżeli korzystasz z gwarancji, warunki sprawdzisz w karcie gwarancyjnej producenta.
Chcesz sprawdzić status swojej reklamacji? Przygotuj numer referencyjny zgłoszenia, który otrzymałeś podczas składania reklamacji w sklepie bądź w wiadomości mailowej.
Wejdź w poniższy link http://reklamacje.brw.com.pl/status/ i wpisz otrzymany numer.
Nie posiadasz takiego numeru? Skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 84 685 02 02, bądź mailowo, pisząc na adres reklamacje@brwsa.pl.
Twoja reklamacja wciąż oczekuje na przekazanie do Producenta bądź jej status od dłuższego czasu nie uległ zmianie? Prawdopodobnie reklamacja dotyczy braku paczek, montażu, transportu bądź asortymentu obcego. Aby sprawdzić jej status, skontaktuj się z Infolinią telefonicznie, dzwoniąc pod numer 84 685 02 02, bądź mailowo, pisząc na adres reklamacje@brwsa.pl.
Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie Sieć sprzedaży, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów.
Zachęcamy także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 18:00, soboty i niedziele handlowe 9:00 - 17:00) lub przez formularz kontaktowy.
Masz możliwość zwrotu zmontowanego mebla. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru z uwagi na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia.
Jeżeli skręcenie mebla jest możliwe i nie spowoduje to jego dalszych uszkodzeń oraz nie będzie zagrażało bezpieczeństwu użytkownika, można go zmontować.
Terminy realizacji zgłoszeń są różne, w zależności od rodzaju reklamowanego towaru oraz jego dostępności. Staramy się realizować reklamacje w najkrótszym, aczkolwiek możliwym technologicznie terminie.
Jeżeli paczka jest widocznie uszkodzona, spisz protokół z kurierem w momencie odbioru przesyłki. Jeżeli opakowanie nie było naruszone, a produkt w środku jest uszkodzony, w ciągu 2-3 dni od dostarczenia przesyłki skontaktuj się z infolinią przewoźnika i poproś o przysłanie kuriera, który spisze protokół.
LUB
Wejdź na stronę przewoźnika i stwórz protokół on-line.
Na obecną chwilę nie oferujemy takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w którym dokonałeś ich zamówienia.
Punkty sprzedaży oferują zakup sprzętu AGD do mebli kuchennych. Listę studiów kuchni znajdziesz w zakładce sieć sprzedaży (https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/). Projektanci, którzy służą radą i pomocą przy konfigurowaniu mebli, mogą wskazać sprzęt odpowiedni do stylu kuchni lub projektu zabudowy.