Black Red White – meble i akcesoria do domu

Centrum pomocy Black Red White

  • Brak wyników!

Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia i dostawa
Produkty
Reklamacje
Zwroty
Salony i sieć sprzedaży

Najczęściej zadawane pytania

Zwróciłem zakup, kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

Zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez sprzedawcę.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jak zamówić mebel tapicerowany w innej tkaninie niż tej podanej na stronie internetowej?

W celu zamówienia mebli tapicerowanych w kolorystyce innej niż na stronie internetowej prosimy o wizytę w punkcie sprzedaży. Istnieje możliwość wyboru koloru obicia, oraz grupy tkanin zgodnie ze wzornikiem. Cenę oraz czas realizacji zamówienia określi punkt sprzedaży, który będzie realizował zamówienie.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę zwrócić materac?

Jeżeli kupiłeś materac przez Internet, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty dostawy. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy jest możliwość, by moje zamówienie było gotowe wcześniej niż w podanym terminie realizacji?

Terminy są wyliczane na podstawie stanów magazynowych, czasu produkcji i logistyki dostaw. Jeśli zamówienie będzie gotowe wcześniej, to sprzedawca skontaktuje się z Tobą. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jakie są sposoby płatności?

Sposoby płatności są zależne od wybranego Sprzedawcy i sposobu realizacji. Przy zamówieniach online, w ostatnim etapie koszyka pojawią się dostępne formy płatności. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w salonie, będziesz mógł opłacić je w salonie lub przelewem. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację można zgłosić osobiście w sklepie, w którym został dokonany zakup, drogą mailową lub poprzez formularz reklamacyjny: https://www.brw.pl/reklamacje/  Uwaga! Artykuły wyposażenia wnętrz tj. lampy, dodatki do domu zareklamujesz tylko osobiście w sklepie.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jakie są koszty transportu?

Obok zdjęcia produktu znajdziesz wszystkie opcje dostawy. Po kliknięciu przycisku „sprawdź koszt” i podaniu adresu, zobaczysz cenę transportu z salonu. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy jest możliwy transport zagraniczny?

Firma Black Red White nie dostarcza za granicę mebli zamówionych w Polsce. Dokonując takich zakupów w Polsce, Klient musi we własnym zakresie zorganizować transport za granicę lub zakupić meble u naszych kontrahentów zagranicznych.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy meble Black Red White posiadają atesty i certyfikaty wytrzymałości?

Nasze meble posiadają atesty wytrzymałościowe w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli składałem zamówienie internetowe lub na infolinii?

Zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta zwrot jest możliwy dla zakupów dokonywanych na odległość przez osoby fizyczne. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Dokument oświadczenia o odstąpieniu od umowy można przesłać do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy, przez formularz dostępny na stronie www.brw.pl lub pocztą tradycyjną.


Jeżeli składałeś zamówienie internetowe, masz możliwość zgłoszenia zwrotu pod adresem https://www.brw.pl/zwroty/ Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od momentu, w którym przekażesz nam wzór odstąpienia od umowy.

 

Sposób zwrotu towaru zależy od sposobu realizacji zamówienia:

  • Jeśli odbierałeś towar osobiście lub przyjechał do Ciebie transportem z salonu, należy go zwrócić bezpośrednio do tego salonu.
  • Jeżeli otrzymałeś artykuły wyposażenia wnętrz lub oświetlenie kurierem, należy odesłać towar bezpośrednio do sprzedawcy wymienionego na wzorze odstąpienia od umowy lub zanosząc do najbliższego salonu firmowego. Listę salonów firmowych znajdziesz pod linkiem https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/. Koszt wysyłki do sprzedawcy ponosi konsument.
  • Jeśli otrzymałeś meble kurierem, należy odesłać towar bezpośrednio do sprzedawcy wymienionego na wzorze odstąpienia od umowy. Koszt wysyłki do sprzedawcy ponosi konsument.

Inne szczegóły na temat prawa zwrotu zamówienia składanego na odległość znajdziesz w regulaminie. Punkt XVII. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży.
 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy interesujący mnie produkt jest na ekspozycji salonu?

Przy każdym produkcie na stronie internetowej znajduje się przycisk „Sprawdź dostępność w salonie”. Przycisk jest dostępny pod opcją dodania produktu do koszyka. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jak zgłosić reklamację dodatków lub mebli zakupionych za pośrednictwem strony www.brw.pl?

Wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@brwsa.pl. W jej treści prześlij numer zamówienia internetowego, określ, co chcesz zareklamować, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ, jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny czy zwrot gotówki oraz prześlij protokół szkody spisany z kurierem. Wiadomość nie powinna przekroczyć 10MB. Konsultant wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania. Jeżeli Twoim żądaniem jest naprawa, wymiana bądź zwrot gotówki, po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby określić możliwy termin odbioru produktu przez kuriera. Koszt odbioru w tym przypadku będzie ponosił Sprzedawca. Następnie poinformujemy Cię o możliwym terminie wysyłki nowego produktu.

 

LUB

 

Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli składałem zamówienie w salonie?

Nie przyjmujemy zwrotów towaru, jeśli zamówienie było składane w salonie sprzedaży stacjonarnie. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jaki jest czas na złożenie reklamacji?

Jeżeli chcesz skorzystać z rękojmi, masz na to 24 miesiące od otrzymania towaru. Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji, czas odpowiedzialności producenta sprawdzisz w karcie gwarancyjnej.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Gdzie znajdę instrukcję montażu?

Wszystkie instrukcje są dostępne na stronie brw.pl. Potrzebną instrukcję znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu interesującego Cię mebla.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jak zweryfikować czy interesujący mnie narożnik jest lewostronny czy prawostronny?

Obok opisu produktu znajdziesz „POZOSTAŁE INFORMACJE”, będzie tam informacja o orientacji narożnika.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy firma transportowa zabierze moje stare meble?

Nasze firmy transportowe nie świadczą takich usług. Wyjątek stanowi zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o czym przeczytasz w zakładce odbiór zużytego sprzętu: https://www.brw.pl/odbior-zuzytego-sprzetu/

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę zamontować front mebla tak, by otwierał się w wybraną przeze mnie stronę?

Taka informacja będzie w instrukcji montażu. Jeśli odnajdziesz w niej symbol „ß19”, oznacza to, że można zamontować front na dwa sposoby. Instrukcje montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy można zamówić produkt w wymiarach innych niż w podanych na stronie?

Produkcja mebli oferowanych przez Black Red White ma charakter seryjny. Oferujemy swoim klientom meble w takiej postaci, w jakiej przedstawione są w katalogu na stronie www.brw.pl oraz na ekspozycjach meblowych na terenie całego kraju. Nie przerabiamy mebli oraz nie robimy ich na indywidualne zamówienie klienta. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Gdzie znajdę informacje o interesującym mnie produkcie?

Wymiary i cechy produktu znajdziesz w opisie oraz w znajdujących się obok niego plikach do pobrania. Wszelkie wątpliwości chętnie rozwieją pracownicy infolinii.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy produkcja wycofanego asortymentu będzie wznawiana?

Nie wznawiamy produkcji asortymentu, który został już definitywnie wycofany.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jakie są parametry tkaniny?

Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub do wizyty w salonie. Pracownicy rozwieją wszelkie wątpliwości.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jak zgłosić reklamację mebli zakupionych w salonie sprzedaży?

Skontaktuj się z salonem sprzedaży, który realizował Twoje zamówienie. Przygotuj dowód zakupu, określ, który element chcesz zareklamować zgodnie z instrukcją montażu mebla, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ, czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji i jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot gotówki. W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji, przygotuj kartę gwarancyjną producenta. Pracownik sklepu wprowadzi reklamację do systemu oraz przygotuje potwierdzenie jej zarejestrowania w formie papierowej. Na dokumencie znajdziesz numer referencyjny zgłoszenia. Dzięki niemu po kliknięciu w poniższy link: http://reklamacje.brw.com.pl/status/ możesz sprawdzić status swojej reklamacji.

 

LUB

 

Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny.  Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle potwierdzenie jej zarejestrowania.

 

Nie posiadasz instrukcji montażu? W przypadku mebli skrzyniowych wszystkie instrukcje są dostępne na naszej stronie. Wpisz w wyszukiwarkę nazwę interesującego Cię produktu. Pod informacjami o wymiarach znajdziesz  instrukcję do pobrania w formacie pdf.

 

LUB

 

Złóź reklamację poprzez formularz znajdujący się pod adresem: https://www.brw.pl/reklamacje/

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Rozpatrzenie reklamacji

Od momentu zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na udzielenie odpowiedzi dotyczącej jej zasadności. W przypadku zgłoszenia z tytułu gwarancji czas na rozpatrzenie jego zasadności może wynieść do 30 dni. Szczegółowe warunki dotyczące rozpatrywania zgłoszeń z tytułu gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

 

W niektórych przypadkach konieczna będzie dodatkowa weryfikacja i wykonanie oględzin reklamowanego mebla. Poinformujemy Cię o tym fakcie wcześniej.
 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy sklepy realizują usługę transportu i montażu mebli?

Przy zakupie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w salonach z ofertą Black Red White możliwe jest skorzystanie z usługi transportu, wnoszenia i montażu. Usługa transportu i wniesienia jest widoczna w koszyku przy składaniu zamówienia. Montaż ustalany jest indywidualnie z salonem sprzedaży. W celu uzyskania szczegółowych informacji o warunkach świadczonych usług należy pytać w salonach sprzedaży oraz sprawdzić zakładkę Usługi dodatkowe.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Moje zamówienie jest opóźnione. Kiedy będzie gotowe?

Jeśli nie zdążyliśmy Cię o tym poinformować, skontaktuj się z nami. Jeśli Twoje zamówienie jest realizowane przez któryś z salonów, wejdź w zakładkę znajdź salon, w której znajdziesz dane kontaktowe do każdego salonu. Jeśli Twoje zamówienie jest realizowane przez sklep internetowy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Moje zamówienie jest już gotowe w salonie. Ile mam czasu na odbiór?

Odbiór towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Sprzedawcy wiadomości o gotowości Towaru do obioru. Jeśli nie jest to możliwe, poinformuj o tym sprzedawcę. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jakie meble są objęte promocją? Do kiedy trwa promocja?

Wszelkie informacje na temat aktualnie trwających promocji znajdziesz na stronie Promocje. Meble objęte promocją są też oznaczone odpowiednim upustem procentowym. Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje o najnowszych produktach, promocjach i katalogach.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

Przy każdym produkcie na stronie internetowej znajduje się przewidywany czas realizacji podany w dniach roboczych. Informacje są też zamieszczone w ostatnim etapie koszyka, przy wyborze sposobu dostawy lub odbioru. Potwierdzenie tego terminu znajdziesz w powiadomieniu e-mail. Jeśli będziesz składał zamówienie w salonie, pracownik przedstawi Ci przewidywaną datę realizacji. Będzie ona również widoczna na dokumencie zamówieniowym.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę zwrócić uszkodzony towar?

Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar i chcesz go zatrzymać, złóż reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać na adres mailowy reklamacje@brwsa.pl, przez formularz na stronie https://www.brw.pl/reklamacje/, przez chatbot lub podczas wizyty w salonie, w którym zakupiłeś towar.

Jeżeli jednak chcesz oddać towar, postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zwrotu: https://www.brw.pl/zwroty/.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Gdzie mogę zrealizować kartę podarunkową Black Red White?

Masz taką możliwość tylko w przypadku salonów firmowych. Listę salonów obsługujących tę formę zapłaty oraz regulamin karty upominkowej BRW znajdziesz na stronie Pomysł na idealny prezent! Karty upominkowe Black Red White już w sprzedaży

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jakie są wymiary elementów mebla?

Wymiary elementów znajdują się na pierwszej stronie instrukcji montażu i są podane w milimetrach. Instrukcję montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Możliwość zamówienia mebli w jednym salonie, a odbiór w innym.

Na obecną chwilę nie ma takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w  którym dokonałeś ich zamówienia.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jakie są ceny kuchni na wymiar?

Wycenę kuchni mogą przygotować wyspecjalizowane salony, w których znajdują się studia kuchni. Projektanci udzielą profesjonalnych rad, niezbędnego wsparcia i przygotują projekt wymarzonej kuchni, uwzględniając przy tym sprzęt AGD. Salony posiadające studio kuchni znajdziesz w zakładce znajdź salon. 

 

Dodatkowo do kuchni Family Line dołączona jest opcja pobrania darmowego programu, w którym zaprojektujesz kuchnię swoich marzeń i dowiesz się, jaka jest jej przybliżona wycena. Program dostępny pod adresem http://kuchnie.brw.com.pl/3d-creator-family-line/. Pamiętaj, że program jest dostępny w formacie ZIP i należy go rozpakować przed otwarciem.
 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy salony oferują usługę transportu i montażu?

Istnieje możliwość wykupienia usługi transportu i montażu. Jeśli składasz zamówienie online, w ostatnim w etapie koszyka podana będzie cena transportu oraz wniesienia – możesz zaznaczyć chęć realizacji takich usług. Jeśli składasz zamówienie w salonie lub telefonicznie, warunki przedstawi Ci pracownik. Jeśli jesteś zainteresowany usługą montażu, zgłoś to osobiście w salonie lub dzwoniąc na infolinię. Opcja montażu nie jest dostępna, jeśli wybierasz opcję dostawy kurierem z naszego sklepu internetowego.

 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mebel jest zmontowany?

W parametrach produktu znajdziesz odpowiednią informację o tym, czy mebel jest do montażu. Instrukcję montażu znajdziesz w plikach do pobrania, obok opisu produktu.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?

Większość naszych salonów daje taką możliwość. W ostatnim etapie koszyka pojawi się odpowiednia metoda płatności, jeśli salon oferuje płatność w ratach. Istnieje też możliwość wybrania płatności ratalnej przy zamówieniach składanych w salonach sprzedaży.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
W jaki dzień i w jakich godzinach przyjedzie transport mojego zamówienia?

W momencie, kiedy towar będzie już w salonie, pracownik skonstatuje się z Tobą, by ustalić dogodny dla Ciebie dzień i godziny dostawy.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Realizacja reklamacji

W ciągu 14 lub 30 dni otrzymasz odpowiedź na swoją reklamację. Jeżeli zgłoszenie zostało uznane a Twoim żądaniem była naprawa – poinformujemy Cię wiadomością sms lub telefonicznie, gdy nowe elementy będą do odbioru w sklepie. Jeżeli reklamacja dotyczy mebla tapicerowanego i jego naprawy, skontaktuje się z Tobą serwis i poinformuje Cię o sposobie i terminie realizacji. W przypadku innych uznanych żądań: wymiany, obniżenia ceny czy zwrotu gotówki oczekuj na kontakt telefoniczny ze strony punktu sprzedaży bądź na wiadomość mailową.

 

Pamiętaj: czas realizacji reklamacji jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Dokładamy wszelkich starań, aby był to najkrótszy, aczkolwiek możliwy technologicznie termin.
 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy można kupić elementy składowe danego mebla?

Istnieje możliwość zakupu składowych elementów mebli w salonie. Ich lista dostępna na stronie Sieć sprzdaży. Szczegółowych informacji na temat dostępności danego elementu oraz jego ceny udzieli pracownik punktu sprzedaży.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową, dodając produkty do koszyka, a następnie przechodząc przez kolejne etapy procesu zamówienia. Potrzebujesz pomocy? Zamówienie możesz też złożyć, dzwoniąc na infolinię lub udając się do najbliższego salonu. Listę salonów znajdziesz na stronie Sieć sprzedaży..

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?

Jeżeli reklamacja jest złożona z tytułu rękojmi, czas na rozpatrzenie jej zasadności to 14 dni kalendarzowych. Jeżeli korzystasz z gwarancji, warunki sprawdzisz w karcie gwarancyjnej producenta.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Status reklamacji

Chcesz sprawdzić status swojej reklamacji? Przygotuj numer referencyjny zgłoszenia, który otrzymałeś podczas składania reklamacji w sklepie bądź w wiadomości mailowej.
Wejdź w poniższy link http://reklamacje.brw.com.pl/status/ i wpisz otrzymany numer.


Nie posiadasz takiego numeru? Skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 84 685 02 02, bądź mailowo, pisząc na adres reklamacje@brwsa.pl.


Twoja reklamacja wciąż oczekuje na przekazanie do Producenta bądź jej status od dłuższego czasu nie uległ zmianie? Prawdopodobnie reklamacja dotyczy braku paczek, montażu, transportu bądź asortymentu obcego. Aby sprawdzić jej status, skontaktuj się z Infolinią telefonicznie, dzwoniąc pod numer 84 685 02 02, bądź mailowo, pisząc na adres reklamacje@brwsa.pl.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe do salonu sprzedaży?

Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie Sieć sprzedaży, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów.

Zachęcamy także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 18:00, soboty i niedziele handlowe 9:00 - 17:00) lub przez formularz kontaktowy.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę zwrócić zmontowany mebel?

Masz możliwość zwrotu zmontowanego mebla. Sprzedawca ma jednak wtedy prawo do zmniejszenia wartości towaru z uwagi na korzystanie z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Ewentualne zmniejszenie wartości będzie ustalane przez sprzedawcę po otrzymaniu przez niego towaru i ustaleniu stopnia zużycia lub uszkodzenia.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy na czas realizacji zgłoszenia mogę zmontować mebel i z niego korzystać?

Jeżeli skręcenie mebla jest możliwe i nie spowoduje to jego dalszych uszkodzeń oraz nie będzie zagrażało bezpieczeństwu użytkownika, można go zmontować. 

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Terminy realizacji zgłoszeń są różne, w zależności od rodzaju reklamowanego towaru oraz jego dostępności. Staramy się realizować reklamacje w najkrótszym, aczkolwiek możliwym technologicznie terminie.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
W jaki sposób mogę spisać protokół szkody towaru?

Jeżeli paczka jest widocznie uszkodzona, spisz protokół z kurierem w momencie odbioru przesyłki. Jeżeli opakowanie nie było naruszone, a produkt w środku jest uszkodzony, w ciągu 2-3 dni od dostarczenia przesyłki skontaktuj się z infolinią przewoźnika i poproś o przysłanie kuriera, który spisze protokół.

 

LUB

 

Wejdź na stronę przewoźnika i stwórz protokół on-line.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy mogę odebrać zamówienie w salonie innym niż ten, w którym złożyłem zamówienie?

Na obecną chwilę nie oferujemy takiej możliwości. Meble możesz odebrać wyłącznie w salonie, w którym dokonałeś ich zamówienia.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie
Czy można zakupić sprzęt AGD?

Punkty sprzedaży oferują zakup sprzętu AGD do mebli kuchennych. Listę studiów kuchni znajdziesz w zakładce sieć sprzedaży (https://www.brw.pl/siec-sprzedazy/). Projektanci, którzy służą radą i pomocą przy konfigurowaniu mebli, mogą wskazać sprzęt odpowiedni do stylu kuchni lub projektu zabudowy.

Czy odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
Tak
Nie