Marka Black Red White została wyróżniona w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013. Zestawienia przygotowuje co roku, przy współpracy z ekspertami, redakcja dziennika „Rzeczpospolita”. W rankingu wyróżniane są najdroższe, najsilniejsze i najbardziej znane brandy konsumenckie w 12 branżach. W poszczególnych podrankingach marka Black Red White uzyskała następujące miejsca:
7 pozycja w rankingu „Priorytet w świadomości”
20 pozycja w rankingu „Stopa referencji”
28 miejsce w rankingu „Mocy marek”
29 miejsce w rankingu „Świadomość marki”
36 miejsce w rankingu „Najsilniejsze marki 2013”
43 miejsce w rankingu „Najczęściej wybierane marki”
61 miejsce wśród 330 najdroższych polskich marek w rankingu „Marki według wartości”
Zapisz się do newslettera
Otrzymuj informacje o najnowszych promocjach, produktach i katalogach