Reklamację można zgłosić osobiście w sklepie, w którym został dokonany zakup, drogą mailową lub poprzez formularz reklamacyjny: https://www.brw.pl/reklamacje/ Uwaga! Artykuły wyposażenia wnętrz tj. lampy, dodatki do domu zareklamujesz tylko osobiście w sklepie.
Wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@brwsa.pl. W jej treści prześlij numer zamówienia internetowego, określ, co chcesz zareklamować, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ, jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny czy zwrot gotówki oraz prześlij protokół szkody spisany z kurierem. Wiadomość nie powinna przekroczyć 10MB. Konsultant wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania. Jeżeli Twoim żądaniem jest naprawa, wymiana bądź zwrot gotówki, po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby określić możliwy termin odbioru produktu przez kuriera. Koszt odbioru w tym przypadku będzie ponosił Sprzedawca. Następnie poinformujemy Cię o możliwym terminie wysyłki nowego produktu.
LUB
Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle Ci potwierdzenie jej zarejestrowania.
Jeżeli chcesz skorzystać z rękojmi, masz na to 24 miesiące od otrzymania towaru. Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji, czas odpowiedzialności producenta sprawdzisz w karcie gwarancyjnej.
Skontaktuj się z salonem sprzedaży, który realizował Twoje zamówienie. Przygotuj dowód zakupu, określ, który element chcesz zareklamować zgodnie z instrukcją montażu mebla, przygotuj zdjęcia obrazujące usterkę, określ, czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji i jakie jest Twoje żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot gotówki. W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji, przygotuj kartę gwarancyjną producenta. Pracownik sklepu wprowadzi reklamację do systemu oraz przygotuje potwierdzenie jej zarejestrowania w formie papierowej. Na dokumencie znajdziesz numer referencyjny zgłoszenia. Dzięki niemu po kliknięciu w poniższy link: http://reklamacje.brw.com.pl/status/ możesz sprawdzić status swojej reklamacji.
LUB
Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i uzupełnij formularz reklamacyjny. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia, które trafi do działu reklamacji. Pracownik wprowadzi Twoją reklamację do systemu i prześle potwierdzenie jej zarejestrowania.
Nie posiadasz instrukcji montażu? W przypadku mebli skrzyniowych wszystkie instrukcje są dostępne na naszej stronie. Wpisz w wyszukiwarkę nazwę interesującego Cię produktu. Pod informacjami o wymiarach znajdziesz instrukcję do pobrania w formacie pdf.
LUB
Złóź reklamację poprzez formularz znajdujący się pod adresem: https://www.brw.pl/reklamacje/
Od momentu zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na udzielenie odpowiedzi dotyczącej jej zasadności. W przypadku zgłoszenia z tytułu gwarancji czas na rozpatrzenie jego zasadności może wynieść do 30 dni. Szczegółowe warunki dotyczące rozpatrywania zgłoszeń z tytułu gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
W niektórych przypadkach konieczna będzie dodatkowa weryfikacja i wykonanie oględzin reklamowanego mebla. Poinformujemy Cię o tym fakcie wcześniej.
W ciągu 14 lub 30 dni otrzymasz odpowiedź na swoją reklamację. Jeżeli zgłoszenie zostało uznane a Twoim żądaniem była naprawa – poinformujemy Cię wiadomością sms lub telefonicznie, gdy nowe elementy będą do odbioru w sklepie. Jeżeli reklamacja dotyczy mebla tapicerowanego i jego naprawy, skontaktuje się z Tobą serwis i poinformuje Cię o sposobie i terminie realizacji. W przypadku innych uznanych żądań: wymiany, obniżenia ceny czy zwrotu gotówki oczekuj na kontakt telefoniczny ze strony punktu sprzedaży bądź na wiadomość mailową.
Pamiętaj: czas realizacji reklamacji jest różny, w zależności od asortymentu i jego dostępności. Dokładamy wszelkich starań, aby był to najkrótszy, aczkolwiek możliwy technologicznie termin.
Jeżeli reklamacja jest złożona z tytułu rękojmi, czas na rozpatrzenie jej zasadności to 14 dni kalendarzowych. Jeżeli korzystasz z gwarancji, warunki sprawdzisz w karcie gwarancyjnej producenta.
Chcesz sprawdzić status swojej reklamacji? Przygotuj numer referencyjny zgłoszenia, który otrzymałeś podczas składania reklamacji w sklepie bądź w wiadomości mailowej.
Wejdź w poniższy link http://reklamacje.brw.com.pl/status/ i wpisz otrzymany numer.
Nie posiadasz takiego numeru? Skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 84 685 02 02, bądź mailowo, pisząc na adres reklamacje@brwsa.pl.
Twoja reklamacja wciąż oczekuje na przekazanie do Producenta bądź jej status od dłuższego czasu nie uległ zmianie? Prawdopodobnie reklamacja dotyczy braku paczek, montażu, transportu bądź asortymentu obcego. Aby sprawdzić jej status, skontaktuj się z Infolinią telefonicznie, dzwoniąc pod numer 84 685 02 02, bądź mailowo, pisząc na adres reklamacje@brwsa.pl.
Jeżeli skręcenie mebla jest możliwe i nie spowoduje to jego dalszych uszkodzeń oraz nie będzie zagrażało bezpieczeństwu użytkownika, można go zmontować.
Terminy realizacji zgłoszeń są różne, w zależności od rodzaju reklamowanego towaru oraz jego dostępności. Staramy się realizować reklamacje w najkrótszym, aczkolwiek możliwym technologicznie terminie.
Jeżeli paczka jest widocznie uszkodzona, spisz protokół z kurierem w momencie odbioru przesyłki. Jeżeli opakowanie nie było naruszone, a produkt w środku jest uszkodzony, w ciągu 2-3 dni od dostarczenia przesyłki skontaktuj się z infolinią przewoźnika i poproś o przysłanie kuriera, który spisze protokół.
LUB
Wejdź na stronę przewoźnika i stwórz protokół on-line.