Strona wykorzystuje pliki cookie. Więcej Informacji o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce znajduje się w polityce plików cookies. Przejdź.

Black Red White – meble i akcesoria do domu

Robimy
dom

Infolinia +48 84 685 02 02 od pn. do pt. w godz: 08:00 - 20:00
  1. BRW
  2. Zwroty, reklamacje
  3. Zwroty, reklamacje

Zwroty, reklamacje

 

 

 

 

  1. 1. Zwrot zamówienia zrealizowanego przez salon sprzedaży
      Dokonywałeś zakupu z odbiorem w salonie lub dostawą do domu? Aby skorzystać z prawa zwrotu, wydrukuj jednoznaczne oświadczenie i dokonaj zwrotu w miejscu, w którym dokonałeś zakupu. W momencie zakupu byłeś zalogowany? Możesz szybko i wygodnie złożyć formularz zwrotu przez swoje konto użytkownika.
  2. 2. Zwrot zamówienia zrealizowanego przez e-Sklep (dostarczone kurierem lub Inpost)
      Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu w drodze jednoznacznego oświadczenia, które możesz przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej lub online (tylko zalogowani).
      Zakupy dokonane online i dostarczone przez kuriera lub do paczkomatu, możesz zwrócić w wybranym sklepie sieci własnej.
      Jeżeli dokonywałeś zakupów jako zalogowany użytkownik serwisu, możesz w prosty i szybki sposób złożyć formularz zwrotu online, który znajdziesz na swoim koncie klienta, a my zajmiemy się resztą.
  3. 3. Zamówienie na meble ogrodowe
      Chcesz zwrócić meble ogrodowe? Prosimy o informację w formie jednoznacznego oświadczenia, które dołącz do zwracanego towaru. Zalogowani klienci mają łatwiej! Jeżeli dokonywałeś zakupów online, jako zalogowany użytkownik, możesz teraz złożyć formularz zwrotu online, który znajdziesz na swoim koncie klienta.

      Towar należy zwrócić pod adres producenta:
      Magazyn B3
      ul. Ciepłownicza 23C, 31-574 Kraków
Newsletter
Otrzymuj informacje o najnowszych
produktach, promocjach i katalogach
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Więcej znajdzie Pan/Pani w Polityce prywatności.