Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług sklepu BRW. Dziękujemy
Zamówienie było z dnia 15 lutego z informacją, że dostawa ze sklepu będzie 28 lutego. Po interwencji w sklepie 1 marca i obietnicy, że dostarczą je tego dnia, przywiezione zostało 4 marca. W sklepie dostaliśmy informację, że to nasza wina, bo zamówienie jest zrobione przez Internet, a nie w sklepie stacjonarnym, dlatego je zgubili. Nie wiem po co promować sklep internetowy, skoro pracownicy salonów zniechęcają do tego klientów i albo nie umieją albo nie chcą obsługiwać tych zamówień.
Okap jest tandetnie wykonany , blacha jest strasznie cieniutka , nie ma filtra , wkręty są na wierzchu i w dodatku srebrne do czarnego okapu , masakra
Sofa bardzo wygodna, natomiast realizacja zamówienia znacznie opóźniona. Termin dostawy znacznie odbiega od tego, który jest widoczny w zamówieniu. To nie jest moje pierwsze zamówienie w BRW, żadne nie przyszło na czas, około 2, 3 tygodnie po terminie
Brakują mi 2 półki
Czas realizacji przeciągnąć się do 50 dni bez informacji do klienta,sam transport tej kanapy 1,5km wyceniony na 200zl tragedia. Magazynier który ma problemy z kręgosłupem i brak pomocy zapakowania nie polecam
Realizacja zamówienia przebiegła bez problemu. Zamówiony produkt zgodny z opisem, spełnia moje oczekiwania.
Nigdy w zyciu nie trafiła mi się tak fatalna obsługa. Dziękuję samej sobie że zrobiłam małe zakupy teraz bo przy zamówieniu u Was wyposażenia do pensjonatu nie ruszyła bym chyba z przyjmowaniem gości do wiosny. Zero poszanowania klienta, terminować nie istnieje, nikt nic nie wie. Każdy obiecuje zadzwonić z informacją i cisza. Za nic w świecie nie kupię u Was nawet już łyżeczki. Zamówienie złożone 28.11 u konkurencji na 24 łóżka i 24 szafy i 48 szafek nocnych zostało zrealozowane szybciej! Żenada
Ok
Zamówienie jeszcze nie dotarło do mnie, a już ankieta do ocenienia, długi czas oczekiwania, brak kontaktu w sprawie dostawy. Mam już fakturę korektę na zaliczkę i sprzedaż, a przesyłki nie widać. Nie wiem jak przesyłka jest zapakowana. Zapłaciłam za usługę wniesienia. Pozdrawiam, Wanda Furman
Doskonali sprzedawcy.
Niestety przy zakupie i wyborze płatności w salonie noe zostałam poinformowana, ze płatność będzie musiała być dokonana w salonie a odbiór z magazynu który jest w kompletnie innej lokalizacji niż salin. Gdy zwróciłam na to uwagę m obsługa stwierdziła ze to nie od nich zależe. Wiem, ale mogą przyjąć zgłoszenie i przekazać dalej. Na dodatek pan w magazynie bezczelny i nieuprzejmy. Byłam o 17.40. czynne do 18 a usłyszałam że nie wie czy to znajdzie a na koniec ze szkoda ze po 18 nie przyjechalam
Odbiór mebli z magazynu: 76-200 Słupsk, ul. Św. Klary z Asyżu 7A, pon. - pt. w godz. 10:00-18:00.
Usługi oferowane w naszym salonie:
PLIKI DO POBRANIA
Regulamin rezerwacji i sprzedaży
Salon meblowy Salon Firmowy Black Red White ul. A. Madalińskiego 1-1A 76-200 Słupsk prowadzony jest przez Meble Black Red White Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraj,ul. Krzeszowska 61, 23-400 wpisaną do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku pod numerem 0000156285, posiadającą REGON 951192397, NIP 9181928620, zwany jest dalej Sprzedawcą.
I. Słowniczek
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Cena - cena Towaru wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług (VAT) nie uwzględniająca kosztów dostawy Towaru.
Dodatki - elementy wyposażenia wnętrz takie jak akcesoria łazienkowe, dekoracje, dywany, pudła, gazetniki, naczynia, sztućce, akcesoria kuchenne, elementy oświetlenia, tekstylia itp.
Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę Towaru określonego w zamówieniu, za pośrednictwem Sprzedawcy (usługa transportu) lub odbiór w sklepie stacjonarnym (salonie) Sprzedawcy, który oferuje odbiór w salonie.
eRaty - forma płatności za pośrednictwem instytucji kredytowych udzielających kredytów konsumenckich
Dzień roboczy - dni tygodnia z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, która dokonuje zakupów lub rezerwacji Towarów Sprzedawcy w Sklepie Internetowym lub za pośrednictwem Infolinii BOK.
Konsultant – pracownik Infolinii BOK.
Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Meble - biurka, stoły biurowe, regały, komody, łóżka, stelaże do łóżek, krzesła obrotowe, stoły, krzesła, zestawy mebli kuchennych, zestawy mebli do sypialni, kufry, szafki, lustra, szafki na buty, ławy, stoliki okolicznościowe, szafki nocne, szafki RTV, materace, szafy, kanapy, narożniki, sofy, łóżka tapicerowane fotele, tapczany, wersalki, pufy, zestawy wypoczynkowe, szafy wraz z wyposażeniem dodatkowym, meblościanki, szafy modułowe, nadstawki, toaletki, panele ścienne, wieszaki, półki, witryny itp. prezentowane w Serwisie.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
Regulamin - niniejszy regulamin.
Regulamin Serwisu – regulamin Serwisu zamieszczony pod adresem www.brw.pl
Serwis - serwis znajdujący się w sieci Internet pod adresem www.brw.pl
Sklep Internetowy - funkcjonalność Serwisu znajdującego się pod adresem www.brw.pl, za pośrednictwem której Klient może złożyć Zamówienie.
Sprzedawca – Salon meblowy Salon Firmowy Black Red White ul. A. Madalińskiego 1-1A 76-200 Słupsk prowadzony jest przez Meble Black Red White Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraj,ul. Krzeszowska 61, 23-400 wpisaną do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku pod numerem 0000156285, posiadającą REGON 951192397, NIP 9181928620, zwany jest dalej Sprzedawcą.
Towar - Dodatki i Meble oferowane przez Sprzedawcę na portalu www.brw.pl.
Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
Usługi - usługi dodatkowe w zakresie umowy sprzedaży (np. wniesienie)
Ustawa - ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 z póź. zm.).
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość w Sklepie Internetowym lub za pośrednictwem Infolinii BOK.
II. Odbiór za godzinę
III. Składanie zamówień
IV. Ceny
V. Sposoby płatności
VI. Dostawa i realizacja zamówienia
VII. Odpowiedzialność sprzedawcy i składanie reklamacji
VIII. Prawo odstąpienia od umowy. Zwrot towaru.
IX. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
X. Ochrona danych osobowych
XI. Postanowienia końcowe
Obowiązywał od: | do: | |
01-01-2023 | 28-03-2023 | zobacz |
01-01-2023 | 31-12-2022 | zobacz |
21-07-2022 | 31-12-2022 | zobacz |
21-07-2022 | 20-07-2022 | zobacz |
17-02-2021 | 20-07-2022 | zobacz |
17-02-2021 | 16-02-2021 | zobacz |
01-01-2021 | 16-02-2021 | zobacz |
01-01-2021 | 31-12-2020 | zobacz |
30-11-2020 | 31-12-2020 | zobacz |
30-11-2020 | 29-11-2020 | zobacz |
24-10-2019 | 29-11-2020 | zobacz |
24-10-2019 | 23-10-2019 | zobacz |
17-07-2018 | 23-10-2019 | zobacz |
17-07-2018 | 16-07-2018 | zobacz |
30-04-2018 | 16-07-2018 | zobacz |
30-04-2018 | 29-04-2018 | zobacz |
02-11-2017 | 29-04-2018 | zobacz |
02-11-2017 | 01-11-2017 | zobacz |
13-07-2017 | 01-11-2017 | zobacz |
13-07-2017 | 12-07-2017 | zobacz |
27-01-2015 | 12-07-2017 | zobacz |
25-12-2014 | 27-01-2015 | zobacz |
17-10-2013 | 25-12-2014 | zobacz |
25-06-2013 | 17-10-2013 | zobacz |
27-11-2012 | 25-06-2013 | zobacz |