Materac BETIS PREMIUM 180x200x19 cm
Wysokiej jakości pikowany pokrowiec. Nasze materace nie są rolowane, są gotowe do użytku zaraz po dostawie. Zamek błyskawiczny z 3 stron, ułatwia zdejmowanie pokrowca w celu wyprania. Materac 2 stronny, o różnym stopniu twardości (H3-H4) WKŁAD MULTIPOCKET - materac podzielony na strefy które działają niezależnie od siebie.Materac dwustronny
- Strona 1: H3 (Umiarkowany)
- Strona 2: H4 (Twardy)
Budowa materaca
- Pokrowiec dwuwarstwowy, zapiany na zamek. Pod pokrowcem warstwa
puszystej włókniny "oddychającej". Wchłania pot i utrzymuje
temperaturę ciała
- Zamek błyskawiczny w kolorze pokrowca, wszyty z 3
stron.
- Mata Kokosowa. Ma właściwości antybakteryjne i
przeciwgrzybiczne. Zapewnia cyrkulację powietrza i nadaje
dodatkowej sztywności od strony H4.
- Pianka poliuretanowa T25 o zwiększona gęstość od strony twardej
H4, zapewnia odpowiedni komfort snu. Pianka nie odkształca
się.
- Przekładka filcowa. Pełni rolę konstrukcyjną. Przenosi
obciążenia bezpośrednio na wkład kieszeniowy.
- Sprężyny kieszeniowe. Dopasowują się do kształtu ciała. Uginają
się tylko w miejsca większego nacisku lub nieregularnego kształtu,
powierzchnie nie obciążone pozostają płaskie.
- Pianka poliuretanowa T20. Umiarkowana gęstość pianki od strony H3, zapewnia odpowiedni komfort snu. Pianka nie odkształca się.
Materac dostarczany jest w całość, nie rolowany
Dzięki temu materac nie musi odpoczywać 24h po rozpakowaniu aby wrócić do odpowiedniego kształtu. Rolowanie jest szeroko stosowane z uwagi na oszczędność miejsca, jednak ma poważne wady. Materac może nie wrócić do pierwotnego kształtu po rozpakowaniu, jeśli był zrolowany dłużej niż 72h. Trzymanie materaców w tej formie na magazynach lub zbyt długi proces dostawy zwiększa prawdopodobieństwo trwałego uszkodzenia produktu. Dbamy o to aby użytkownik otrzymał produkt najwyższej jakości, dlatego dostarczamy materace w całości.Przypominamy że zamawiamy towar należy do przesyłek XXL. Obsługa tego typu zamówień różni się od standardowych przesyłek kurierskich. Prosimy o zapoznanie się z zasadami obsługi dostaw oraz zgłoszeń braków i reklamacji poniżej.
- Dostawy odbywają się w godzinach 6:00 - 22:00.
- Przewoźnik informuje o dostawie SMS'em 1-2 dni wcześniej. Podany jest termin oraz czas dostawy. Informacje należy potwierdzić w wiadomości zwrotnej.
- Przewoźnik nie świadczy usługi wniesienia do domów, bloków lub innych lokali. Towar wydawany jest z pojazdu. Należy zorganizować właściwy odbiór.
- Auto dostawcze podjedzie możliwie najbliżej miejsce wyładunku z poszanowaniem przepisów ruchu drogowego.
- Przy dostawie należy sprawdzić stan paczek oraz elementów szklanych w oznaczonych paczkach przed podpisaniem odbioru towaru.
- Zgłoszenia uszkodzonych lub brakujących elementów należy kierować na e-mail biura obsługi klienta.
- Kolor na żywo i na monitorze może się różnić. Reklamacje z tytułu niezgodności barwy produktu otrzymanego z produktem prezentowanym wynikające z indywidualnych ustawień monitora klienta nie będą uznawane.
- Wszelkie uszkodzenia należy zgłaszać przed montażem. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych zgłaszane po montażu nie będą uznawane.