Strona wykorzystuje pliki cookie. Więcej Informacji o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce znajduje się w polityce plików cookies. Przejdź.

FAQ

Pozostałe

Opóźnienia w terminie realizacji zamówienia.

Prosimy o kontakt z pracownikami salonu sprzedaży. Po ich stronie leży skompletowanie zamówienia, ewentualnych zmianach oraz poinformowanie o możliwości odbioru. Dane kontaktowe możesz znaleźć w zakładce Sieć sprzedaży.

Brak informacji ze strony salonu o ewentualnym opóźnieniu.

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

Niemiła obsługa w salonie.

Dbamy o rzetelne przygotowanie pracowników oraz ich pozytywny stosunek do Klientów. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

Błędna informacja z salonu o dostępności mebla lub braku możliwości zamówienia

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

Braki wzorników w punktach.

Braki we wzornikach prosimy zgłaszać do pracowników obsługi klienta danego salonu.

Brak podstawowych informacji na stronie internetowej.

Nie możesz znaleźć informacji odnośnie produktu? Informacje na karcie produktu są niekompletne? Prosimy zgłaszać za pośrednictwem linku Błąd na stronie? Napisz.

Braki instrukcji montażu przy meblach.

Nie możesz znaleźć informacji odnośnie produktu? Informacje na karcie produktu są niekompletne? Prosimy zgłaszać za pośrednictwem linku Błąd na stronie? Napisz.

Wymiary szczegółowe, rozstaw półek, obciążenie, wnętrze mebla.

Wszystkie informacje zamieszczone są w karcie wybranego produktu. Opis szczegółowy przybliży styl kolekcji oraz przedstawi konkretny element. W prawej części karty znajdują się techniczne informacje na temat wymiarów i obciążenia. Dzięki szczegółowym zdjęciom oraz instrukcji montażu możesz sprawdzić jak prezentuje się mebel, a także jak zagospodarowane jest jego wnętrze.

Dane materiałowe.

Wszystkie informacje na temat materiałów, z których zostały wykonane nasze meble zamieszczone są w karcie wybranego produktu. Znajdują się tam także wskazówki dotyczące pielęgnacji i utrzymywania czystości mebli.

Możliwość modyfikacji mebli (wymiary, kolor).

Spośród szerokiej i zróżnicowanej oferty mebli Black Red White dajemy Ci wybór formy i stylu. Tworząc nowe linie dbamy o to, by dawać Ci wiele możliwości dopasowania ich do potrzeb wnętrza. Nasze kolekcje składają się z wielu modułów, a szeroka gama kolorystyczna pozwoli Ci dodać charakteru wnętrzu. Wykorzystaj nasze konfiguratory i stwórz indywidualnie dopasowany mebel. Nie ma możliwości modyfikowania wymiarów mebla, a zmiana koloru możliwa jest tylko spośród podanych kolorów na karcie produktu lub konfiguratorze.

Możliwość zakupu składowych elementów mebli.

Powołując się na reklamację płatną możesz zamówić poszczególne elementy mebli.

Możliwość wysyłki katalogów

Chcesz zapoznać się z ofertą Black Red White? Najnowsze katalogi znajdziesz w salonach sprzedaży i na stronie www w zakładce Katalogi.

Identyfikacja elementów dekoracyjnych, użytych do aranżacji w ofertach katalogowych.

Większość elementów wykorzystanych w aranżacjach zarówno w katalogach jak i na stronie www, jest oznaczona na zdjęciach, w zakładce Inspiracje https://www.brw.pl/inspiracje/?a=1. Zachęcamy do poszukiwań designerskich dodatków.

Bryły 3D / baza dla projektantów.

Chcesz tworzyć swoje projekty? Baza aktualnych plików dostępna jest w zakładce Dla projektantów.

Oferty marketingowe.

Oferty marketingowe rozpatrujemy indywidualnie. Zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy: https://www.brw.pl/kontakt/

Współpraca

Masz ciekawą propozycję współpracy? Zachęcamy do kontaktu: https://www.brw.pl/kontakt/

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, pod numerem telefonu +48 84 685 02 02 (pn. - pt. w godz. 08:00 - 20:00, soboty i niedziele handlowe 10:00 - 18:00) lub przez formularz kontaktowy.

Nie znalazłeś odpowiedzi na zadane pytanie?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta

Czynne w godzinach:

pn. - pt.: 08:00 - 20:00

sob. i ndz.handlowe: 10:00 - 18:00

tel. +48 84 685 02 02

e-mail: bok@brwsa.com.pl

Potrzebujesz pomocy?

Newsletter
Otrzymuj informacje o najnowszych
produktach, promocjach i katalogach
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Więcej znajdzie Pan/Pani w Polityce prywatności.