Produkty
Czy mebel jest zmontowany?
Informacje na temat montażu znajdziesz na karcie produktu, w opisie bądź odnośniku do instrukcji montażu. Meble, których montaż przeprowadzisz samodzielnie mają zamieszczoną… czytaj więcej
Usługi
Czy sklepy realizują usługę transportu i montażu mebli?
Przy zakupie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w salonach z ofertą Black Red White możliwe jest wykorzystanie z usługi transportu, wnoszenia i montażu. Usługa transportu i wniesienia jest widoczna… czytaj więcej
Zamówienie i dostawa
Jakie meble są objęte promocją?
Meble objęte promocją oznaczone są odpowiednim upustem procentowym, a lista produktów biorących udział w promocji zamieszczana jest w zakładce promocje pod adresem… czytaj więcej
Sieć sprzedaży
Brak możliwości kontaktu z salonem?
Szukasz danych kontaktowych do salonu Black Red White? Zapoznaj się z informacjami na stronie http://www.brw.com.pl/siec-sprzedazy, znajdziesz tam zarówno adresy, jak i numery telefonów… czytaj więcej
Reklamacje i zwroty
Jak zwrócić meble?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego świadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą… czytaj więcej
Pozostałe
Opóźnienia w terminie realizacji zamówienia?
Prosimy o kontakt z pracownikami salonu sprzedaży. Po ich stronie leży skompletowanie zamówienie, ewentualnych zmianach oraz poinformowanie o możliwości odbioru. Dane kontaktowe… czytaj więcej
Nie znalazłeś odpowiedzi na zadane pytanie?
Skontaktuj się z działem obsługi klienta
Czynne w godzinach:
pn. - pt.: 08:00 - 20:00
sob. i ndz.handlowe: 10:00 - 18:00